Yvonne Sintzen

Goede informatie en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De werkwijze is duidelijk en na het insturen van het aanvraag formulier kreeg ik al heel snel bericht dat ik kon boeken.

Susan Kaltenbacher

Ich habe über die Seite tolle Unterkunftsmöglichkeiten gefunden, auch kurzfristig. Leicht zu benutzen, Service gut.

Liebe Frau Kaltenbacher,
Liebe Frau Kaltenbacher,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie kurzfristig eine passende Unterkunft auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl gefunden haben, und Sie den Kontakt über die Reservierungsanfragen positiv erlebt haben.
Das mit der Suche über Karte ist etwas kompliziert, ich stimme Ihnen zu. Hier wird es zeitnah verbesserte Anwendungen geben.
Viele Grüße

Astrid Arts

Fijne site met goede B&B's!

Overzichtelijk

Schoppers-Pierik

Niet geweest. Ze hebben mijn bevestiging voor de reservering niet ontvangen. Hij zei dat dit een fout van jullie was.

Niet geweest helaas

Goedemiddag,
Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad met het gebruik van onze website. Uit de review kunnen we helaas niet halen wat er misgegaan is. Dit zoeken we graag even uit. Zou u dit aan ons kunnen laten weten via het contactformulier op de website?
Alvast hartelijk dank!

B&B Hout

Prima Site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel aanvragen voor de reserveringen. Heel duidelijk en overzichtelijk.

Op'e Koai in Jirsum

Gezellige en zeer betaalbare B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De B&B zit in een mooie oude boerderij. De kamers hebben allemaal een thema dat met reizen te maken heeft en zijn leuk ingericht.
De bedden zijn goed, de omgeving is rustig bij een mooie...
De bedden zijn goed, de omgeving is rustig bij een mooie jachthaven. En het ontbijt is heerlijk met veel verse producten.

Goedemiddag,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben bij deze B&B. De ochtend na vertrek ontvang je van ons een reviewverzoek per email. Een review die via die weg wordt ingevuld, komt rechtstreeks op de B&B pagina te staan op Bedandbreakfast.nl. Daar zullen de B&B-eigenaren super blij mee zijn!

Xxx

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zo vlug , dat je een reactie terug krijgt is gewoon super.

Birgit

Kurzfristig günstiges Bed &Breakfast gefunden

Liebe Birgit,
herzlichen Dank, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben. Schön zu hören, dass Sie kurzfristig ein schönes B&B für sich gefunden haben.
Wir freuen uns, Sie bald...
Liebe Birgit,
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße

Maria

Superschöne Unterkunft, sehr freundliche Gastgeberin, wunderschöner Garten, alles perfekt.

Liebe Maria,
Liebe Maria,
herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns, dass Sie ein gemütliches B&B mit Garten und netten Vermietern bei uns auf der Webseite bedandbreakfast.nl gefunden haben. Wunderbar, wenn rundum alles passt.
Bis bald wieder bei uns auf der Webseite Bedandbreakfast.nl.
Mit freundlichen Grüßen,

Henry Bisschops

Handige website voor het vinden van een B&B

mooie B&B gevonden

Beste Henry,
Wat fijn om te lezen dat jullie een mooie B&B gevonden hebben. Wij wensen jullie alvast een heel prettig verblijf!