M v d Endert

Duidelijk,uitnodigend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig om iets te zoeken. Duidelijke omschrijving van de B&'s.

Cl

Fb

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Filters werken suboptimaal en vertragen de werking fors

Beste Cl,
Beste Cl,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u problemen ervaart met de filters op Bedandbreakfast.nl. Uiteraard willen we graag samen met u kijken tegen welke problemen u aan loopt en of we hier iets voor u in kunnen betekenen.
Kunt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl contact met ons opnemen met een nadere toelichting op waar u exact problemen mee ervaart? Dan kunnen wij dit samen met u bekijken.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijk groet,

Kristel

Geen beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Volgens de site wel beschikbaar maar na reserveringsaanvraag bleek dat er geen plek was. Jullie moeten hier echt wat aan doen, je jaagt bezoekers weg.

Beste Kristel,
Beste Kristel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Pompoen

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kunt je beschikbaarheid aan klikken en dan is t vrij en als je dan om reservering vraagt is t ineens volgeboekt. Jammer waar is de beschikbaarheid dan voor??

Beste Pompoen,
Beste Pompoen,

Kees Spelt

Fijn dat de site er is, maar geeft soms valse verwachtingen.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Probleem is dat bij reservering er een foutmelding volgde, maar wel verstuurd bleek. Grotere ergernis is dat meerdere B&B’s hun kamers niet afmelden als ze geboekt zijn zodat het lijkt alsof er nog... Probleem is dat bij reservering er een foutmelding volgde, maar wel verstuurd bleek. Grotere ergernis is dat meerdere B&B’s hun kamers niet afmelden als ze geboekt zijn zodat het lijkt alsof er nog plaats is.

Beste meneer Spelt,
Beste meneer Spelt,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend dat u ten onrechte een foutmelding zou hebben ontvangen. Dit zou uiteraard niet zo moeten zijn. Kunt u via het contactformulier op onze website contact met ons op kunnen nemen met extra informatie hieromtrent? Bij welke B&B's is dit geweest en wat is de exacte foutmelding geweest? Wij kunnen dit dan nader voor u bekijken.
Daarnaast is het jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons ook via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Daan - Bedandbreakfast.nl

Effe moeten wachten op antwoord, kan gebeuren.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Is uiteindelijk in orde gekomen

E. Sikkema-Werner

Vinkjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik zou graag alle opties in 1 keer een vinkje geven, ipv na ieder vinkje weer van voor af aan beginnen.

Beste mevrouw Sikkema-Werner,
Beste mevrouw Sikkema-Werner,
Bedankt voor uw bericht en feedback. Momenteel is het zo dat u meerdere filters gelijktijdig kunt aanklikken. Als er een pauze tussendoor plaatsvind, laat hij alvast de zoekresultaten op basis van de aangeklikte filters. Vervolgens kunt u weer extra filters toevoegen. Op deze manier heeft u zelf de mogelijkheid om de gewenste filters toe te voegen.
Hopelijk geeft dit u meer duidelijk over de werking van Bedandbreakfast.nl. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl. Wij helpen u graag verder.

Parure

Teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de website wordt niet aangegeven wat de annuleringsvoorwaarde zijn. Pas na de reserveringsbevestiging wordt dit duidelijk.

Beste Parure,
Beste Parure,
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat niet alle informatie aanwezig lijkt te zijn. Eigenaren kunnen wel informatie omtrent de annuleringsvoorwaarden delen. Kunt u ons via het contactformulier op onze website laten weten om welke B&B het gaat? Dan kunnen wij hierover contact met de eigenaren opnemen.

Gerrie

Niet goed bijgehouden door u.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De door u aangeboden accommodatie bleek al lang volledig volgeboekt. Dat hoorden we toen we belden omdat we geen reactie kregen. De persoon aan de telefoon zei dat we eerder moeten boeken, maar we... De door u aangeboden accommodatie bleek al lang volledig volgeboekt. Dat hoorden we toen we belden omdat we geen reactie kregen. De persoon aan de telefoon zei dat we eerder moeten boeken, maar we zijn met de fiets onderweg en boeken van dag tot dag.

Beste Gerrie,
Beste Gerrie,

Bedandbreakfast.nl

Dat kan beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je hebt een ervaring met, niet over..

Beste mevrouw Emmen,
Beste mevrouw Emmen,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet geheel tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Kunt u ons wellicht via e-mail laten weten waar er volgens u verbetering mogelijk is? Dan kunnen wij uiteraard kijken wat we voor u kunnen betekenen!
Team Bedandbreakfast.nl.