Ah

Duschwand. Kosmetiktuchbox, wasserkocher im schmutzigen Zustand . Insgesamt kein gepflegter Eindruck

Liebe/r AH,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass Sie eine negative Erfahrung mit einem B&B auf unserer Webseite gemacht haben.
Da wir stetig daran interessiert sind, den...
Liebe/r AH,
Da wir stetig daran interessiert sind, den Service der bei uns gelisteten B&Bs zu verbessern, wären wir Ihnen sehr dankbar, wenn Sie uns über das Kontaktformular auf unserer Webseite schreiben. Wir würden mit Ihrem Einverständnis gerne den B&B-Eigentümer kontaktieren um sicherzustellen, dass die von Ihnen genannten Kritikpunkte entsprechend bearbeitet werden.
Im Voraus vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen und uns informiert haben.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Kristina Klein

Gute Internetseite, um B&B's zu finden

Liebe Frau Klein,
Liebe Frau Klein,
danke, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns, dass Ihnen die Navigation unserer Webseite bedandbreakfast.nl zusagt und die Suche von passenden B&Bs erleichtert.
Viele Grüße

Beoordeling

kan beter

Beste Sander,
Beste Sander,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over Bedandbreakfast.nl. Zou u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl contact met ons willen opnemen met een nadere toelichting op wat er uw inziens beter kan? Dan kunnen wij samen met u bekijken of we hierin iets kunnen betekenen voor u.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Daan - Bedandbreakfast.nl

Marc

Teleurstellend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuke B&B gevonden, reserveringsverzoek toegezonden, naar uitgekeken en vervolgens het teleurstellende bericht ontvang dat ze volgeboekt zijn. Waarom waren ze dan wel te selecteren? Jammer!

Beste Marc,
Beste Marc,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Daan - Bedandbreakfast.nl

Ed

Mooie en gemakkelijk!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je krijgt direct zin in vakantie als je deze website gebruikt. Duidelijke filters, mooi overzicht van de keuzes. Top!

Corrie de Beer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goede accommodatie en vriendelijke ontvangst.

Gea

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site met veel keuze mogelijkheden.

J. v.d. Wijngaard

Handige site!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Om snel een goede kwaliteit B&B te vinden is deze website handig om te gebruiken. Met duidelijke uitleg over wat je kunt verwachten.

Harry

Ruim voldoende.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer gastvrij, alles netjes en een goed ontbijt.