Weiden

Veel aanbod voor nachtje weg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed overzicht. Enig puntje is dat als een aanbieder net diezelfde dag een reservering heeft geaccepteerd de betreffende b&b wel in de selectielijst verschijnt maar dan bij b&b zichtbaar wordt dat... Goed overzicht. Enig puntje is dat als een aanbieder net diezelfde dag een reservering heeft geaccepteerd de betreffende b&b wel in de selectielijst verschijnt maar dan bij b&b zichtbaar wordt dat er bv niet 2 maar slechts één nacht beschikbaar is.

Ba

Leider sind die Verfügbarkeiten oft nicht aktuell. Aber man bekam zügig eine Antwort und hatte einen guten Überblick.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Ba,
vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns zu hören, dass die B&B-Anbieter schnell auf Ihre Anfragen reagiert haben.
Jedoch tut uns leid zu hören, dass die...
Liebe Ba,
Jedoch tut uns leid zu hören, dass die Verfügbarkeitskalender einiger B&Bs, die Sie angefragt haben, auf unserer Website nicht aktualisiert wurden. Können Sie das Kontaktformular nutzen, um uns mitzuteilen, bei welchem B&B Sie diese Erfahrung gemacht haben? Wir würden gerne die Besitzer darüber informieren, um zu vermeiden, dass sich dies in Zukunft wiederholt.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Jakob

Fijne site met interessante locaties!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site met mogelijkheden voor elk wat wils.

JdJ

B&B

prima site

Suzanne

Royaal

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Echt een heerlijke b&b waar je flink in de watten wordt gelegd met een hartelijk ontvangst, prachtige kamer, goed bed, en een overweldigend ontbijt. Echt ultieme ontspanning.

Lormans Kathleen

Beoordeling

Zeer overzichtelijk!

drs.Gerard van gameren

Functioneel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

handig in gebruik en heel effectief

Saskia

Duidelijk en overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het werkt allemaal super!

van Dok

Warm welkom

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

vriendelijke mensen, heel mooi nieuw verbouwde kamer, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Mooie tuin met uitzicht en veel rust.

Daan Scheerder

Gewoon goed