Otto Schlegel

Sehr gut

Sehr geehrter Herr Schlegel,
wir freuen uns, dass Sie unsere Webseite Bedandbreakfast.nl schon des Öfteren benutzt haben und sehr gute Erfahrungen damit machen.
Herzliche Grüße,
Ruth...
Sehr geehrter Herr Schlegel,
Herzliche Grüße,

Joop Braggaar

Goede website en prettig te gebruiken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Niet alle fotos van B&B eigenaren zij erg relevant, veel jus-d'orange, zonsopkomsten etc.

Ireen

Duidelijke keuze maken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om plaatsnaam, datum en filters in te stellen, waardoor een goed overzicht gegeven wordt van het aanbod. Ik mis nog plattegrondjes van de te huren kamers en BenB’s. Veel onnuttige plaatjes... Makkelijk om plaatsnaam, datum en filters in te stellen, waardoor een goed overzicht gegeven wordt van het aanbod. Ik mis nog plattegrondjes van de te huren kamers en BenB’s. Veel onnuttige plaatjes van boeketjes en schilderijtjes op de site, die niets toevoegen aan informatie.

Niemerg

Sehr gut

Sehr geehrter Herr Niemerg,
Sehr geehrter Herr Niemerg,
danke, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung unserer Webseite Bedandbreakfast.nl genommen haben und Ihnen die Übersichtlichkeit und der Kontakt mit den B&B Anbietern zusagt.
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns auf Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,

Ben Russel

Mooie site met echt één groot nadeel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fantastisch om snel een mooi bed en breakfast te vinden. Maar écht jammer dat de ingelogde gebruiker geen favorieten kan opslaan … een gemiste kans. Ook zou het fijn zijn als de gebruiker zijn... Fantastisch om snel een mooi bed en breakfast te vinden. Maar écht jammer dat de ingelogde gebruiker geen favorieten kan opslaan … een gemiste kans. Ook zou het fijn zijn als de gebruiker zijn gegeven reviews kan terugvinden.

Herald

Drie weken b&b een evaluatie !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed systeem om snel een leuke overnachtingsplek te boeken ! Wel vaak bij last minute boekingen meegemaakt dat kamers beschikbaar waren op de site maar in werkelijkheid vaak ‘net’ verhuurd waren

Franke

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk om op te zoeken

Bettina Davies-Garner

Ohne diese Seite hätte ich nicht das tolle B&B gefunden

Liebe Frau Davies-Garner,
wir freuen uns sehr, dass Sie über Bedandbreakfast.nl ein tolles B&B gefunden haben und Ihnen unsere Webseite und das Angebot zusagt.
Bis bald wieder auf...
Liebe Frau Davies-Garner,
Bis bald wieder auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl!
Mit freundlichen Grüßen,

Fam Drijver.

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed/ Duidelijk en Eenvoudig. Ook voor diegenen die niet zo computervaardig zijn. Nette stipte communicatie. Snelle afhandeling.

Henny

Binnen 24 uur reactie en gereserveerd top