Mechelien Michiels

Fijne website voor overnachtingen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al meerdere keren gebruik gemaakt van deze site. Overzichtelijk, duidelijk en alle wensen die je hebt, kun je aangeven.

Nel

Gebruiks vriendelijk site

Jack en Brigitte

Helemaal af !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne ontvangst, alles 100% in orde en boven verwachting. Mooie locatie in een rustige omgeving. Indeling en inrichting kamer “Zee” prima, alles aanwezig. Het ontbijten ‘s ochtends was echt een... Fijne ontvangst, alles 100% in orde en boven verwachting. Mooie locatie in een rustige omgeving. Indeling en inrichting kamer “Zee” prima, alles aanwezig. Het ontbijten ‘s ochtends was echt een feestje. Voldoende keuze en in meer dan voldoende mate. Peter en Mieke zijn 2 super- hosts. Een verblijf daar is zeker voor herhaling vatbaar.

Birgit Schmitt

Es hat alles reibungslos funktioniert.
Informationen kamen schnell an

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Schmitt,
wir freuen uns sehr über Ihre Bewertung! Und vor allem, dass auf Ihre Reservierungsanfrage schnell und reibungslos reagiert wurde.
Bis bald wieder auf unserer Webseite...
Liebe Frau Schmitt,
Bis bald wieder auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl.
Mit freundliche Grüßen

Brigitte

Noch keine großen Erfahrungen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte Brigitte,
herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Wir freuen uns, dass Sie schnelle Rückmeldung auf Ihre Reservierungsanfrage bekommen haben...
Sehr geehrte Brigitte,
Und wir hoffen, Sie bald wieder auf Bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

S. Valk

Kaart onduidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site, alleen kaart is onduidelijk met aantal B&B
Zou duidelijker mogen

Ans

Handige website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zocht een B&B. Via deze site is makkelijk op een kaart te zien waar je naar toe kunt