Leysen

Snelle respons

Frank

Snel en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Informatie gevraagd. Direct verdere info gekregen en binnen de gestelde tijd een duidelijk antwoord.

Smink

Nellie Kossen

Goede website

Snel contact met eigenaar B&B

Begrijp ik niet

Prima,goede functionel infos van het bb.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed,echter de reserveringen die “vrij “ staan aangegeven kloppen niet met de werkelijkheid.Recente ervaring met de parelhoenders:
Reservering aangevraagd bij bb
Reactie van eigenaar :...
Reservering aangevraagd bij bb
Reactie van eigenaar : helaas bezet
Dag later gekeken: aangevraagde datum op bb site stond nog steeds open
Betrouwbaarheid site: twijfelachtig en maakt onzeker.Gebruik van de site staat of valt met de actualiteit van de eigenaar

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. We hebben daarom even contact gezocht met de B&B om ervoor te zorgen dat de kalender weer bijgewerkt wordt.
Onze excuses voor het ongemak.

PM

Geen reactie terug gekregen van adres/hoost.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wel reactie vd website bedandbreakfast.

Beste PM,
Beste PM,
Wat ontzettend vervelend dat u geen reactie heeft gekregen van de B&B. Mochten wij u nog ergens bij kunnen ondersteunen, laat het ons dan gerust weten via het contactformuier op de website!

Bart

Goed , maar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima en duidelijk allemaal, alleen vind ik het onhandig dat je reservering niet gelijk vaststaat en moet wachten op reactie van B&B in kwestie

Bannink

Is goed

Niet altijd klopt het.
Soms staat er op de site dat er plek en dan kan het niet. Geen plek of minimaal 2 nachten en dat staat dan nergens.

Beste meneer/mevrouw Bannink,
Beste meneer/mevrouw Bannink,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Jan Budel

Niet altijd actuele beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zou fijn zijn als er een dagelijkse update is over beschikbare kamers

Beste Jan,
Beste Jan,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat de beschikbaarheid niet up to date was. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!