G. Zanen

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk, zeer gemakkelijke functionerende site.

Sikkema

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site waar je een goede slaapplek kan vinden voor mooie prijs. Alles werkt top en is overzichtelijk

Linnie

Handig, maar niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Je kan goed zoeken naar je wensen met de filter. Goede beschrijving. Maar de prijzen waren niet up to date. B&B eigenaar gaf aan dit niet te kunnen wijzigen.

Marleen Clemhaut

Reserveringen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reservering van een kamer verliep redelijk vlot. Ik vind het echter wel jammer dat men bij een boeking niet onmiddellijk de beschikbare data te zien krijgt. Dit zou de boeking nog gemakkelijker... De reservering van een kamer verliep redelijk vlot. Ik vind het echter wel jammer dat men bij een boeking niet onmiddellijk de beschikbare data te zien krijgt. Dit zou de boeking nog gemakkelijker maken.

Vd Poel

B en B site

Werkt prima en snel

Marianne

Matig!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De eigenaresse is erg vriendelijk, en 't ligt wel nabij centrum en station!
Ik had geen ontbijt en vond een overnachting duur (80 euro)
Als je slecht ter been bent is 't een afrader,...
De eigenaresse is erg vriendelijk, en 't ligt wel nabij centrum en station!
Ik had geen ontbijt en vond een overnachting duur (80 euro)
Als je slecht ter been bent is 't een afrader, stijle trappen naar boven..
't is sobertjes...
Ik zelf zou er niet meer logeren voor deze prijs!

Gijs Korremans

Geen prijs confirmatie in de bevestigings email

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het zou handig zijn om ook de overeen gekomen prijs in de bookings email te zetten.

Karin Willemsen

Verblijf bij Rixt.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer ruime B&B bij Leeuwarden.
Vriendelijke gastvrouw, schoon en heerlijk ontbijt. Gratis gebruik van fietsen. Veel extra's voor een gunstige prijs.

Remko Geujen

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg handige site als je een B&B zoekt. Duidelijke foto's en goede omschrijvingen van de B&B's. Tevens erg handig om via de site een B&B te boeken. Snel en goed geregeld.

Ans

Zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij veel adressen kun je niet vooraf zien of ze beschikbaar zijn op de gewenste datum

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Ans,
Beste Ans,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij een gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger.
​Wist u dat wij binnen ons zoekresultaat onderscheid maken tussen B&B’s die beschikbaar zijn en B&B’s waarvan wij de beschikbaarheid niet weten? ​B&B's die tot deze categorie behoren hebben hierover op de presentatiepagina ook een melding staan. ​U dient bij zulke accommodaties altijd eerst een aanvraag te doen, om achter de beschikbaarheid te komen.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad?
Alvast bedankt!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl