H. Weeber

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Nog geen echte ervaring mee opgedaan

Karin

Fileren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het zoeken op de kaart mis ik de filter “beschikbaar” ik weet niet waarom sommige huisjes op de kaart roze zijn of grijs zijn. een straat op kunnen zoeken zou ook handig zijn wanneer je een op... Bij het zoeken op de kaart mis ik de filter “beschikbaar” ik weet niet waarom sommige huisjes op de kaart roze zijn of grijs zijn. een straat op kunnen zoeken zou ook handig zijn wanneer je een op een locatie wil zoeken. Favorieten opslaan. Verder een fijne app :)

Anja Moerman

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reservering aangevraagd, geen reactie ontvangen van B&B eigenaar. Ook telefonisch niet bereikbaar. Ik mag aannemen dat bedandbreakfast.nl B&B eigenaren hierop aanspreekt.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anja Moerman,
Beste Anja Moerman,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u geen reactie op uw reserveringsaanvraag heeft gekregen. Normaliter kunt u deze binnen 24 uur verwachten. Wij willen graag voor u uitzoeken wat er misgegaan is rondom uw reserveringsaanvraag. Wilt u daarom via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B u een reserveringsaanvraag gedaan heeft? Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar van deze accommodatie.
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Ron Borgdorff

Waardeloze site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

je zoekt een BenB. Je krijgt op deze site allemaal hotels en BenB's die al vol zitten. Als je er al een vindt die ruimte lijkt te hebbenm wordt je doorgestuurd naar de BenB site van dat adres, en... je zoekt een BenB. Je krijgt op deze site allemaal hotels en BenB's die al vol zitten. Als je er al een vindt die ruimte lijkt te hebbenm wordt je doorgestuurd naar de BenB site van dat adres, en krijg je alsnog te horen dat hij vol zit. Overigens kost het ook moeite om op de site te komen omdat deze zite door Kaspersky als gevaarlijk wordt bestempeld. Het was voor mij eens maar nooit weer.

J. Smink

Mislukt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gisteren omstreeks 12 00 uur heb ik proberen een week verblijf te bespreken, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen

Fam waters

Matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Koele ontvangst, letterlijk en figuurlijk, ondanks de late incheck was t kil in de ruimte en de gastvrouw gaf ons ook niet echt een warm onthaal..
Afbak broodjes van de ah als ontbijt en helaas...
Afbak broodjes van de ah als ontbijt en helaas geen “gewoon “ brood 1 soort vleeswaar en ei keuze. Aangebroken pak melk in de koelkast. En idd de klemmende deur is zoals al meerdere hier aan geven een dingetje!! Voor ons de volgende keer toch liever een hotel voor dat geld!

Hendriks

Fijne website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk. Ruime keuze. Snel contact met eigenaar.

Marloes Bodde

Prachtige bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We werden hartelijk ontvangen. Gelijk een gezellige sfeer! We hebben erg genoten van jullie heerlijke plek.

Corrie

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede informatie en snelle reactie

Zee

Veel keuze uit b&b's en hotels

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het filteren is vervelend. Steeds als je iets aanklikt, bijv. de prijs per nacht, dan gaat hij direct zoeken. Je kunt bijv. niet ook direct het aantal slaapplaatsen aanvinken. Bij iedere voorkeur... Het filteren is vervelend. Steeds als je iets aanklikt, bijv. de prijs per nacht, dan gaat hij direct zoeken. Je kunt bijv. niet ook direct het aantal slaapplaatsen aanvinken. Bij iedere voorkeur moet je op filter drukken. Voor de rest prima tevreden, vandaar vier sterren gegeven.