J.

Makkelijk website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken per regio of op plaats op deze site.
Je hebt daarna rechtstreeks contant met de eigenaar van de B&B wat ook prettig is.
Duidelijke foto’s en informatie.

Veldhuizen

Simpel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer eenvoudig een B&B zoeken en reserveren

Marjan van den Berg

Bed en Breakfast bij ome Jos in Diessen.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een nachtje logeren bij ome Jos was erg goed en gezellig.

Anette

Fijne en duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als ik ergens wil overnachten zoek ik eerst altijd via de website van bedenbreakfast.nl. Veel keus en makkelijk te filteren op bv prijs of soort overnachting.

Karin

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jeannette is een prettige gastvrouw, de kamer was netjes en ruim.
Het is een rustige plek!

Miek

Super site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een adres gevonden en de correspondentie snel geregeld

Ben

Prima en duidelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Correcte informatie van de verhuurster. Goed en snel contact

John & Henny

Super, een topper!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hartelijke ontvangst, mooie kamer met fantastisch uitzicht, en een verrukkelijk ontbijt!

geert christerus

Teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na op datum te hebben gereserveerd, kregen we een mail terug van de eigenares van de locatie, dat de plek al bezet was.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste geert christerus,
Beste geert christerus,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Familie Bloks

Fijne rustige B&B in een dierrijke omgeving

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werden goed opgevangen door de vrouw en na uitleg konden we de kamer in gebruik nemen en afgesproken wanneer we de ontbijt wilde krijgem en die was goed en wat over was konden we ook mee nemen voor... Werden goed opgevangen door de vrouw en na uitleg konden we de kamer in gebruik nemen en afgesproken wanneer we de ontbijt wilde krijgem en die was goed en wat over was konden we ook mee nemen voor onderweg, Slaspen in een oude bedstee met goede matrassen en is voor herhaling vatbaar voor ons in de toekomst.