M. Klein

Divers overzicht van vele B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Praktische website om vele aangesloten B&B's te vergelijken en te vinden. Zoeken per plaats prettig en zelfs omliggende plaatsen onderaan te zien. Een vrijblijvende reserveringsaanvraag die je na... Praktische website om vele aangesloten B&B's te vergelijken en te vinden. Zoeken per plaats prettig en zelfs omliggende plaatsen onderaan te zien. Een vrijblijvende reserveringsaanvraag die je na mailcontact met de B&B definitief kunt maken. Niet altijd handig is als je een datum hebt ingegeven bij een B&B om bv de prijs te bekijken, dat de datum ook blijft staan als je verder wilt zoeken. Je moet helemaal terug om deze te wissen en zelfs 2x op het kruisje klikken om datum echt te wissen. Soms is dit het geval wanneer je bv voor 1 nacht de datum hebt ingegeven en lijkt alsof de B&B volgeboekt is, maar dat je alleen voor 2 nachten kunt boeken. Dan krijg je "Sorry we hebben op onze site geen beschikbaarheid......" Misschien wil je bij nader inzien dan wel 2 nachten boeken.
Daarnaast zijn de voorwaarden bij sommige B&B's niet altijd helder of niet kloppend. En jammer is dat niet altijd de kalender goed wordt bijgehouden door sommige B&B's.

Gilbert

Handige site met breed aanbod B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handig zoeken en b&b's die je op andere sites niet tegen komt.

de leeuw

Keurig geregeld

positief

Willy

Gebruiksvriendelijk

Makkelijk zoeken, veel aanbod

G. Icli

Neu für mich und einfach zu bedienen.

Sehr geehrter Herr Icli,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben. Schön, dass Ihnen die Bedienung der Webseite bedandbreakfast.nl zusagt.
Wir freuen uns, Sie...
Sehr geehrter Herr Icli,
Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße

kookie

Gute Erfahrung - Letztes und dieses Jahr Suchen & Eichen von Übernachtungsmöglichkeiten

Liebe Kookie,
es freut uns sehr, dass Sie gute Erfahrungen mit unserer Webseite bedandbreakfast.nl gemacht und passende B&Bs für Ihren Aufenthalt in den Niederlanden gefunden haben....
Liebe Kookie,
Herzliche Grüße

Fam.

B&B website

makkelijker en eenvoudig

Annika Schröter

Ansprechende Angebote

Sehr geehrter Frau Schröter,
herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen unser breites Angebot an besonderen B&Bs zusagt.
Bis bald wieder auf unserer Webseite...
Sehr geehrter Frau Schröter,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Mit freundlichen Grüßen

Nicole Peters

Gut, mehrmals schon über dieses Portal Übernachtungen gebucht und war immer zufrieden

Sehr geehrte Frau Peters,
Sehr geehrte Frau Peters,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback zu unserer Webseite bedandbreakfast.nl. Wir freuen uns, dass Sie schon mehrmals passende Unterkünfte gefunden haben und die Anbieter immer schnell auf Ihre Anfrage reagieren.
Mit freundlichen Grüßen

Li

Tevreden gebruiker bandb.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Simpel en duidelijke website in gebruik.
Fijn om op kaart locatie te zoeken.