Anita Kamman

Prima overzichtelijk website

Schepers

B en b Dreumel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed gast vrij niets is te veel

Marion Bartel

Habe im letzten Jahr eine Unterkunft über diese Seite gebucht. Wir waren rundum zufrieden, so dass ich für den kommenden Urlaub wieder hier ein Zimmer gesucht und gefunden habe.

Liebe Frau Bartel,
herzlichen Dank für Ihre Treue und dass Sie zum wiederholten Male über unsere Webseite Bedandbreakfast.nl gebucht haben.
Wir wünschen Ihnen für den anstehenden Urlaub...
Liebe Frau Bartel,
Wir wünschen Ihnen für den anstehenden Urlaub einen unvergesslichen und erholsamen Aufenthalt.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Esther

Duurt lang

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Er staan heel veel leuke adresjes op maar de site is heel erg traag.
Filters invullen gaat niet snel.

Beste Esther,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend dat u de website als traag ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen uw feedback meenemen.
Met...
Beste Esther,

Stephanie Blankestijn

Onze ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn dat er zoveel B&B’s in NL zijn, heel handig om dan ook per regio te zoeken. Helaas hebben wij wel negatieve ervaringen mbt de beschikbaarheid van de B&B’s. We hebben 5 B&B’s welke beschikbaar... Fijn dat er zoveel B&B’s in NL zijn, heel handig om dan ook per regio te zoeken. Helaas hebben wij wel negatieve ervaringen mbt de beschikbaarheid van de B&B’s. We hebben 5 B&B’s welke beschikbaar stonden op de website een aanvraag gestuurd en alle 5 waren ze al bezet, dus daar gaat iets niet helemaal goed. Daarnaast is zoeken op de kaart handig en werkt dit nog niet goed op de website.

Beste Stephanie Blankestijn,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback! Wat leuk om te horen dat u het leuk vindt om B&B's te bezoeken.
We vinden het erg vervelend dat u vijf...
Beste Stephanie Blankestijn,
We vinden het erg vervelend dat u vijf keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Vlinder

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is niet eenvoudig om voorkeuren tegelijk in te stellen en ook niet om in heel Nederland te zoeken

Beste Vlinder,
Beste Vlinder,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer om te vernemen dat de voorkeuren niet eenvoudig waren in te stellen. De voorkeuren worden op onze website automatisch opgeslagen en daardoor is het wellicht als niet eenvoudig ervaren.
Wij zullen uw feedback meenemen, hartelijk dank daarvoor!

Peter Meijer

Prettige Site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Krijg altijd snel reacties. Contacten met aanbieders waren altijd prettig

Sonja Zellweger

Gute Übersicht, unkompliziert, benutzerfreundlich

Liebe Frau Zellweger,
Liebe Frau Zellweger,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback zu unserer B&B-Vermittlungsplattform Bedandbreakfast.nl. Wir freuen uns, dass Ihnen die Benutzung zusagt und Sie alle Informationen erhalten haben, die wichtig für Sie waren.
Wir arbeiten gerade an einer Möglichkeit, dass Gäste einen Account anlegen können und somit leichter den Informationsaustausch und Buchungsdaten nachvollziehen können.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Hans

Op de site staat niet dat er niet meer geboekt kan worden krijg een mail dat het vol is.

Slecht

Beste Hans,
Beste Hans,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

M. Kylstra

Agenda klopte niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na beschikbaarheid gecontroleerd te hebben (en was beschikbaar) had ik contact met de B&B eigenaar: wat bleek is dat mijn data NIET beschikbaar waren. Dat werkt verwarrend.

Beste M. Kylstra,
Beste M. Kylstra,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!