De paauw

Wij hebben na 24 uur nog niet vernomen

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste De paauw,
Beste De paauw,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het mi der plezieig dat je eerst contact moet maken met desbetreffende benb om te weten of het vrij is op een bepaalde datum

Helga Boer

Prima site voor het zoeken naar een overnachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik was op zoek naar een b&b in Drenthe. Er was een ruime keuze. De informatie die ik zocht, zoals de prijzen en beschikbaarheid, waren goed te vinden. Het boeken ging snel, de eigenaar van de b&b... Ik was op zoek naar een b&b in Drenthe. Er was een ruime keuze. De informatie die ik zocht, zoals de prijzen en beschikbaarheid, waren goed te vinden. Het boeken ging snel, de eigenaar van de b&b reageerde binnen een uur op de reserveringsaanvraag.
Ik ga een volgende keer zeker op deze site kijken!

E Brok

Goed werk geleverd

Hilde van Hell

Prima site om snel een B&B te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We hadden overal al gezocht voor een hotel of B&B (voor Pasen) Niks betaalbaars meer te vinden. Via deze site toch nog een aantal opties!

Rob

Goed geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima organisatie, overzichtelijke site.

De hoon

Goede ervaring

Corinne

Snel antwoord

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alleen mail kontakt tot nu