Anita de Goede

Fant

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke site! Alleen is het een bed en breakfast site maar bij veel eigenaren is er geen ontbijt bij..dat is iets wat mij ergert..

Sanden

Gemakkelijk

Is prima

M. van der Kamp

Fijn zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We zochten naar een b&b in een specifieke plaats en op een specifieke datum. Er kwamen snel een aantal mogelijkheden op. Ook doorklikken om de b&b nader te bekijken ging gemakkelijk en snel. Het... We zochten naar een b&b in een specifieke plaats en op een specifieke datum. Er kwamen snel een aantal mogelijkheden op. Ook doorklikken om de b&b nader te bekijken ging gemakkelijk en snel. Het reserveren lukte ook in een keer. De reactie van de gastheer kwam snel. Ik ben heel tevreden over de website.

ASt

Mooie B&Bs, maar kan niet uitsluitend de beschikbare B&Bs instellen als filter op Android tablet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Maak het mogelijk om alleen B&Bs in de lijst te zien die beschikbaar zijn op de door jou gekozen data.

Thus by de See

Pas geopende B en B !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een super fijn verblijf gehad in dit sinds een week geopende B en B.
Verwelkomt door een zeer gastvrije gastvrouw die ons heerlijk in de watten heeft gelegd!
Wij waren de allereerste...
Een super fijn verblijf gehad in dit sinds een week geopende B en B.
Wij waren de allereerste gasten die van deze B en B gebruik maakten.

Te boeken met en zonder ontbijt. Wij hadden met ontbijt en voor 2 personen was dit meer dan voldoende.

Helaas was het slechts weer , maar als het mooi weer is kun je hier heerlijk buiten zitten aan het water .

We hebben het heerlijk gehad!
Bedankt Gre , voor de gastvrijheid en heerlijke ontbijt

Tenhagen

Gute Angebote

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Tenhagen,
wir danken Ihnen für Ihr positives Feedback und freuen uns, dass Ihnen die vielseitigen Angebote auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl zusagen.
Mit...
Sehr geehrter Herr Tenhagen,