B&B bezoeker

Reservering B&B Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goede beschrijving, foto's mag iets uitgebreider, beoordelingen liggen ver uit elkaar maar maken het totaalplaatje wel duidelijk.
Zeer snelle en adequate reactie van de B&B eigenaar.

Mieke Hoogeboom

Eerste keer dat ik er gebruik van maak en bevalt heel goed!

Snelle reactie op verzoek

Matthijs

Zeer goed

Gpm

Beoordeling

loman

Afhandeling naar wens en verwachting

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

naar mijn indruk is de navigatie en het adequaat werken met de site verbeterd.
Kreeg ook snel respons van de aanbieder

R. Vink

Ff 2x lezen en daarna prima

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Foto's mogen iets uitgebreider maar verder top

C. Schaaij

Heerlijk verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

In het gastenboek dat bij de B&B op tafel lag staan niets anders dan lovende verhalen. En die kunnen we onderschrijven.
Hartelijke ontvangst, prima verzorging.
Het eerste verhaal in het...
Hartelijke ontvangst, prima verzorging.
Het eerste verhaal in het gastenboek was van juli 2022. Gezien de nette staat van het geheel is het appartement toen duidelijk gerealiseerd en bijzonder smaakvol ingericht. Het heeft ons aan niets ontbroken.

Stefan

Niet erg handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onlangs hadden we een B&B gereserveerd die al lang volgeboekt was. De volgende dag kregen we een bericht van de B&B eigenaren dat we niet terecht konden. Niet heel erg handig dus

Beste Stefan,
Beste Stefan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Vink

Teleurstelling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer matig; 9 van de 10 keer is er geen beschikbaarheid, terwijl de locatie er uitgestorven bijligt; geen levende ziel te bekennen. Hoe kan dat?

Beste Vink,
Beste Vink,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat er veel B&B's geen beschikbaarheid meer hebben in de gewenste periode. Wij kijken graag even naar de situatie, om u beter te kunnen helpen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B's u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Karen

Onzekere beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op 1 dag 2 ervaringen met onvolledige info op de site. Volgens de zoek opdracht zijn de accommodatie beschikbaar op die datum maar later blijkt dit niet het geval. De ene had beschikbaarheid niet... Op 1 dag 2 ervaringen met onvolledige info op de site. Volgens de zoek opdracht zijn de accommodatie beschikbaar op die datum maar later blijkt dit niet het geval. De ene had beschikbaarheid niet bijgewerkt en de ander geen wissel dag op zondag. Prima, maar zet dat dan bij de info op de site

Beste Karen,
Beste Karen,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Wij helpen de B&B graag om de gegevens te updaten. Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.