Lizette

Makkelijk, overzichtelijk

Marion

Betere filters

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik maak heel graag gebruik van bedandbreakfast.nl. Heb soms wel wat problemen met de filters. Zoek bijvoorbeeld een B&B met een eigen keuken en krijg dan toch een aantal B&B’s die zeggen een keuken... Ik maak heel graag gebruik van bedandbreakfast.nl. Heb soms wel wat problemen met de filters. Zoek bijvoorbeeld een B&B met een eigen keuken en krijg dan toch een aantal B&B’s die zeggen een keuken te hebben maar je kunt er niet koken. Persoonlijk vind ik dat geen keuken.

Janine

Helder en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima website, alles snel te vinden

van Egten

Top site

Hele positieve ervaringen

Angelika

Schnelle Entscheidung wegen positiver Rückmeldung.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Angelika,
vielen Dank für Ihr positives Feedback. Schön, dass der Anbieter schnell und unkompliziert reagiert hat.
Wir freuen uns, Sie bald wieder auf unserer Webseite...
Liebe Angelika,
Wir freuen uns, Sie bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Becker

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Was makkelijk een voor mij passende B&B te vinden. Hele snelle en leuke reactie op mijn aanvraag.

Annelies

Mooie site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas is de app niet te vinden die via de link beschikbaar zou moeten zijn. Verder ziet het er mooi uit.

XXX

Zoektocht naar een B&B op Zuid Beveland

Acceptabel

Britta Scholten

gute Darstellung der Angebote, leichte Kontaktaufnahme mit den Ambietern

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Scholten,
wir freuen uns, dass Ihnen der Aufbau unserer Webseite bedandbreakfast.nl zusagt und der Kontakt mit dem Anbieter reibungslos verlief.
Herzliche Grüße
Ruth...