Schwab

Geen contact

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onduidelijk of reservering is aangekomen

Beste Schwab,
Beste Schwab,
Bedankt voor uw feedback. Na het maken van een reserveringsaanvraag, wordt u doorgeleid naar een pagina waar de bevestiging wordt vermeld. Vervolgens ontvangt u een mail met de bevestiging van uw reserveringsaanvraag.
Mocht u deze bevestiging niet hebben ontvangen, zou u via het contactformulier op onze website willen laten weten bij welke B&B u gereserveerd heeft? Wij zullen dit vervolgens voor nakijken en u voorzien van meer duidelijkheid omtrent uw reserveringsaanvraag.
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Ditters

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wanneer er de mogelijkheid komt om bij het filter meerdere opties aan te vinken, voordat deze het filter verwerkt, zou dat een grote verbetering van de website zijn.
Ook zou het heel fijn zijn...
Ook zou het heel fijn zijn wanneer de gekozen filters blijven staan bij het wijzigen van de datum.

Beste Ditters,
Beste Ditters,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Het klopt inderdaad dat de ingevulde filters automatisch worden verwerkt. Wij zullen uw feedback meenemen in onze overwegingen bij het verbeteren en aanpassen van onze website.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Kristel B.

Mooie duidelijke site om een bed&breakfast te vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is gemakkelijk te gebruiken, overzichtelijk en goed gevuld met mooie B&B's. Handige zoekfunctie en prima qua reserveren en dergelijke.

Yvon

Fijne site

Snel geregeld

H. Rombout

Ruim overzicht

Agnes van Gastel

Prima website

Fijne rangschikking van b&b’s
Er zou wel een betere filtering moeten zijn, bijv selecteren van privé badkamer of aantal aanwezige kamers etc

Loki Grosse

Easy Peasy

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Found what I was looking for easily

I.Beuger

Overzichtelijk

Eveline Hunkeler

Super Website

Liebe Frau Hunkeler,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen die Gestaltung der Webseite bedandbreakfast.nl zusagt.
Viele Grüße
Ruth Elsässer