Guy

Verbeterpunt beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer vervelend dat de beschikbaarheid niet zichtbaar is op jullie site en via een mail met de accommodatie achterhaald dient te worden. Dit wekt teleurstellingen in de hand en maakt het boeken bij... Zeer vervelend dat de beschikbaarheid niet zichtbaar is op jullie site en via een mail met de accommodatie achterhaald dient te worden. Dit wekt teleurstellingen in de hand en maakt het boeken bij jullie een langdurige excercitie.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Guy,
Beste Guy,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger.
De meeste B&B's werken met een up-to-date kalender op Bedandbreakfast.nl, bij deze B&B's is het niet nodig om vooraf mailcontact te hebben om te controleren of er beschikbaarheid is.
Wij kijken graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Mieke

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Had een reserveringsaanvraag voor een B&B gedaan. ik kreeg van de B&B een reactie. Deze heb ik meteen via reply beantwoord. s Middags kreeg ik een mail dat de reservering niet doorging omdat ik niet... Had een reserveringsaanvraag voor een B&B gedaan. ik kreeg van de B&B een reactie. Deze heb ik meteen via reply beantwoord. s Middags kreeg ik een mail dat de reservering niet doorging omdat ik niet gereageerd had op de mail van hen. Vreemde gang van zaken zo.

Verheul

Matig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Trage website als je keuzes maakt, en het maakt niet uit waar en op welk apparaat je zoekt, het is traag.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Verheul,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad op onze website.
Wanneer u gebruik maakt van filters, duurt het enkele seconde...
Beste Verheul,
Wanneer u gebruik maakt van filters, duurt het enkele seconde voordat de filter wordt toegepast. Dit heeft als reden dat filters automatisch worden toegepast.
Wij zullen uw feedback meenemen, hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

anja

Prima B&B

Alles prima verlopen

R Derksen

Topsite voor het boeken van een B&B

Duidelijke overzichtelijke site

HB

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk b&b vinden in de regio die je wilt bezoeken

Anet Dingemans

Persoonlijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website, duidelijk en overzichtelijk.

Fijn dat je uiteindelijk zelf contact hebt met de verhuurder/ ster

Yannick

Heerlijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Knus kamertje waar alles goed geregeld is, de mensen zijn erg gastvrij en beleefd, heerlijke plek!

Bert & Petra

Uitstekende B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Last minute spontane boeking onzerzijds maar geen enkel probleem en werden warm verwelkomd door Marcel.
We hadden een verjaardag op 5 minuten lopen en hoe fijn is t om dan op je trouwdag wakker te worden in deze fijne B&B. Lekker ontbijt met daarbij een leuke surprise van gastheer/ vrouw. Zeker aan te bevelen!

Nederhoff SD (Schilders Diensten)

Gemak

snel en gemakkelijk een B&B boeken -overzichtelijk