Braam

Overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles bij de hand voor het vinden van een B&B

van de loo

Prima website

Alles is duidelijk

Irene

Lastig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij het invoeren van data verschijnt een lijst met beschikbare b&b’s. Die bij het doen van een aanvraag vervolgens opvallend vaak niet beschikbaar blijken op die data. Misschien is directe... Bij het invoeren van data verschijnt een lijst met beschikbare b&b’s. Die bij het doen van een aanvraag vervolgens opvallend vaak niet beschikbaar blijken op die data. Misschien is directe reservering via de site een handigere optie?

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Irene,
Beste Irene,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u vaker te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Makkelijk zoeken

gebruiksvriendelijk

Nvt

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site. Duidelijk en goed menu

B&B De Schuur Inn

Fijn platform met fijne gasten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij vragen krijg ik binnen een zeer redelijke termijn antwoord. Het valt me op dat de gasten via bedandbreakfast.nl anders (in positieve zin) zijn dan gasten via een ander platform. Waarschijnlijk... Bij vragen krijg ik binnen een zeer redelijke termijn antwoord. Het valt me op dat de gasten via bedandbreakfast.nl anders (in positieve zin) zijn dan gasten via een ander platform. Waarschijnlijk komt dit mede door het contact met de gasten vooraf.

Huib

Gemak

Goed, vlot en duidelijk

E.J.Otten

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede zoekfuncties, direct duidelijke informatie en prima gelinkt aan de beschikbaarheidsagenda van de accomodatie..

Carla van der Maas

Beoordeling

Makkelijk opzoeken

Nel

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site, duidelijk in gebruik en al veel gebruik van gemaakt