P.F. Peul

Noreen Gross

Sehr gut

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Gross,
wir freuen uns, dass Ihnen unsere Webseite bedandbreakfast.nl zusagt und Sie die Bedienung als einfach empfinden. Herzlichen Dank für Ihr Feedback.
Mit freundlichen...
Liebe Frau Gross,
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Theo

Eindelijk na vele jaren........

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eerste indruk is prima! Op zaterdagavond het reserveringsformulier ingevuld en een half uur later had ik al een (positieve) reactie.

van Ginkel

Bedandbreakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site met voldoende informatie

H.Grootoonk

Beste bed en breakfast

Arnold

Tips & tops

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Soms reageert de website te langzaam (na invullen locatie, data en aantal personen), soms te snel (filteropties). Filteropties kunnen nog wat beter. Kies ik bijvoorbeeld wel optie A en geen B, dan... Soms reageert de website te langzaam (na invullen locatie, data en aantal personen), soms te snel (filteropties). Filteropties kunnen nog wat beter. Kies ik bijvoorbeeld wel optie A en geen B, dan krijg ik toch ook nog de opties met B te zien.
Ik mis de mogelijkheid om een aanbieder van een B&B iets te vragen voordat ik reserveer. Je moet eerst reserveren, ook al is het vrijblijvend, om iets te kunnen vragen. Je krijgt dan al een reserveringsbevestiging en moet die dan weer annuleren als het antwoord op de vraag (of iets anders) daartoe aanleiding geeft. Dit is vervelend voor beide partijen.
Verder prima website hoor.

Linda

Fijne plek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We zijn heel gastvrij ontvangen door Annette. De kamer was keurig en overtrof onze verwachtingen. Fijne plek met veel privacy en dan de sauna erbij! We hebben echt genoten en bevelen deze B&B van... We zijn heel gastvrij ontvangen door Annette. De kamer was keurig en overtrof onze verwachtingen. Fijne plek met veel privacy en dan de sauna erbij! We hebben echt genoten en bevelen deze B&B van harte aan.

Götz,Thomas

Habe bei jeder Buchung nur positive Erfahrungen gemacht

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Götz,
schön, dass Sie positive Erfahrungen mit unserer Webseite bedandbreakfast.nl gemacht haben und Sie passenden Angebote für sich einfach finden.
Viele Grüße
Team Bedandbreakfast.eu

Anja Vermeulen

Lekker makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goeie site, snel en makkelijk

Gepke Radewalt

Prima site!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede communicatie en snel!