Evelien

Super verblijf!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kamer ‘loft’ is prachtig, schoon en comfortabel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met liefde gemaakt. Tjitske en Romke zijn een uitstekende gastvrouw en gastheer. Een aanrader!

Cindy van der Tol

Top B en B en toplocatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een bijzonder mooie locatie en dat uitzicht....wauw!! Dikke 10!!
In de B en B alles perfect en heerlijk ontbijt! Kortom genoten! Hopen hier zeker is terug te komen!

E. Kaper

Gebruik site Bed and Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Volledige site, overzichtelijk, goede criteria

Iris de Bruin

Voorpret voor een weekje weg

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke beschrijving van B&B en ligging op regio/provincie, jammer dat de afstand tot restaurants in de buurt er niet bij staan.

Nieuwe gracht 77

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kregen dezelfde dag nog bevestiging van onze host en prettig in het gebruik

Marjolein

Goede ervaring met b en b .nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was een makkelijk toegankelijke website, binnen twee dagen geregeld snel antwoord van het adres waar we naar toe gaan

Saskia

Al jaren mijn website voor het reserveren van een B&B.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel keuze. Je kunt goed filteren op prijs en mogelijkheden. Al vaak gebruik er van gemaakt en tot volle tevredenheid. Snel contact met de eigenaren.
Het enige wat ik tegen kom is dat de...
Het enige wat ik tegen kom is dat de filter bv. op prijs op de normale lijst wel goed werkt. Maar als je het omzet naar 'kaart' dan zie je ook weer duurdere B&B's. Ik zou het handig vinden om te kunnen zoeken op een straal van zoveel kilometer van een plek.

Rens Uijthoven

Prima overnachting in de bollenstreek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik werd leuk welkom geheten door de eigenaars. In een voormalige hebben ze 3 appartementen gemaakt. Alles was prima in orde, netjes en schoon. Ik heb genoten van de rust en heel leuk gegeten op 3... Ik werd leuk welkom geheten door de eigenaars. In een voormalige hebben ze 3 appartementen gemaakt. Alles was prima in orde, netjes en schoon. Ik heb genoten van de rust en heel leuk gegeten op 3 min, met de auto, Como & Co, zeker een aanrader.
Bedankt voor een fijne overnachting.

Pryor

Ideaal

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel fijn inclusief ontbijt erbij!

A.P

Korte vakanties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zoek graag op deze site.
Overzichtelijk, duiddelijk en daarna direct contact met eigenaren voor reserveringen.
Geen tussen personen of bedrijven.
Top!