Freddie

Snelle reactie

J van der Bijl

Zoekervaringen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het navigeren binnen de website verloopt eenvoduig

BB Kleine Beerze / Lia Burg- Gooskens

Mis het direct boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website van Bedandbreakfast.nl ziet er prima uit. Tot op heden konden gasten boeken via Bedandbreakfast.eu. (geen enkele boeking gehad...maar deze eu. site was blijkbaar ook niet bekend bij... De website van Bedandbreakfast.nl ziet er prima uit. Tot op heden konden gasten boeken via Bedandbreakfast.eu. (geen enkele boeking gehad...maar deze eu. site was blijkbaar ook niet bekend bij gasten). Ik heb bewust gekozen voor reserveringen via roomraccoon zodat gasten direct via de agenda kunnen boeken.
Ik vind het een groot gemis dat dit niet kan via uw website, voor mij een reden om niet over te stappen naar Bedandbreakfast.nl
Ik wil daarbij nog opmerken dat ik veel boekingen krijg via booking.com en mijn ervaring is dat mensen graag direct willen boeken en niet willen corresponderen over hun boeking zodat ze in de praktijk 2 dagen of langer moeten wachten voordat e.e.a definitief is.
Volgens mij is deze werkwijze niet meer van deze tijd.
Vriendelijke groet,
Lia Burg- Gooskens www.bbkleinebeerze.nl

Beste Lia,
Beste Lia,
Bedankt voor het telefoongesprek van zojuist. Uit de praktijk én recent onderzoek is gebleken dat het werken met reserveringsaanvragen onder het merendeel van onze klanten nog steeds als prettigste werkwijze wordt gezien. We geloven dat het persoonlijke contact tussen een gast en een eigenaar van groot belang is bij de totstandkoming van een reservering. De persoonlijke benadering is juist de kracht van een B&B. Uiteraard begrijpen we dat niet iedereen deze mening deelt en respecteren we de keuze die u hierin maakt.
Mochten we in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Sharon - Bedandbreakfast.eu

A

Niet welkom

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had een overnachting geboekt maar kreeg te horen dat ze volgeboekt waren. Wat wel gek is, want ook de andere kamer stond nog op beschikbaar. Toen ik de eigenaar hiermee confronteerde gaven ze aan... Ik had een overnachting geboekt maar kreeg te horen dat ze volgeboekt waren. Wat wel gek is, want ook de andere kamer stond nog op beschikbaar. Toen ik de eigenaar hiermee confronteerde gaven ze aan in die periode op vakantie te zijn.

Beetje vreemde gang van zaken, de data staan nog steeds open….

Beste A,
Beste A,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Van Zuijdam

Helaas geen plaats meer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ga er van uit wanneer ik data en plaats invul, ik de beschikbare verblijven krijg te zien. Het is dan een teleurstelling als deze niet beschikbaar blijkt te zijn.

Beste meneer/mevrouw Van Zuijdam,
Beste meneer/mevrouw Van Zuijdam,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Jan

Heldere communicatie

werkt prettig en duidelijk

Marjon

Makkelijk & Voordelig !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl werkt fantastisch, zowel in het opzoeken, aanvragen en bevestigen van de B&B's !!

Härdi

Ich möchte Deutsch kommunizieren. Sie haben mir auf Holländisch zurückgeschrieben

Sehr geehrter Herr Härdi,
Sehr geehrter Herr Härdi,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass sich die Kommunikation mit dem ausgewählten B&B als schwierig erweist. Tatsächlich sprechen viele B&B Anbieter in den Niederlanden deutsch, aber nicht alle. Es gibt Übersetzungstools, die Ihnen in diesem Fall helfen können, wie zum Beispiel deepl.com.
Wenn wir Sie im Prozess des Buchens noch unterstützen können, melden Sie sich bitte bei uns. Wir helfen gerne.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Lobell

Kontakt zum Vermieter nach 48 Stunden gelungen

Sehr geehrte Frau Lobell,
Sehr geehrte Frau Lobell,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass die Reaktion des B&B länger gedauert hat. Die Anbieter sind angehalten innerhalb von 24 Stunden auf eine Anfrage zu reagieren, in der Regel erhalten Sie jedoch viel schneller eine Antwort, innerhalb weniger Stunden.
Selbstverständlich kommt es auch vor, dass B&B Anbieter für ein paar Tage wegfahren, oder andere Verpflichtungen haben, weshalb eine Antwort auch länger als 24 Stunden dauern kann.
Wir hoffen, dass Sie eine passende Unterkunft finden und den Aufenthalt genießen können.
Bitte melden Sie sich, sollten wir noch etwas für Sie tun können.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer