Zaal

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een leuke stek gevonden om een nachtje door te brengen via de website. Makkelijk navigeren, snel duidelijkheid over de beschikbaarheid en de prijs. Ik zoek vaker via deze website een adres... Snel een leuke stek gevonden om een nachtje door te brengen via de website. Makkelijk navigeren, snel duidelijkheid over de beschikbaarheid en de prijs. Ik zoek vaker via deze website een adres voor een leuke overnachting. Veel beter dan de grote booking(.com) website of via een hotelketen.

Ton

Mooie en goede Site

Zeer goede ervaring. Vind de B&B die bij je past

Albert

Mooie service!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Lekker overzichtelijk zoeken naar/ vergelijken van een geschikte B&B. Site werkt prima. Het actualiseren van prijzen etc blijft altijd lastig.

Lize Kraaijeveld

Prima organisatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Correcte afhandeling van reserveringen, snelle reacties, overzichtelijke site, duidelijke omschrijvingen van de B&B's op de site en goede B&B adressen.

Saar

Reservering snel geregeld

Ron

Snel en goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onzin en onnodige vragen zijn niet gesteld. Super snel gereserveerd. Fijn en goed

Monique van der Haven

Prachtige website

Mooi overzichtelijk

Wielaard

Snel en goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor onze wandeltocht op zoek naar een b&b - via bedandbreakfast.nl eenvoudig een plek gevonden. Het boeken verliep goed en we ontvingen snel een (positieve) reactie.

IJsbrand

Goed beter best

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te vinden maar het zou nog beter zijn als je meteen kunt zien of een accomodatie nog beschikbaar is.