Karl Verhaevert

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na de ingave van een gemeente en de gewenste data krijgt men een goed overzicht van wat vrij is (als de uitbater het tenminste goed bijhoudt.)

Roger Salden

Prachtige B&B met aandacht voor detail

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb hier ondanks het korte verblijf een zeer fijne ervaring gehad. Vriendelijke eigenaar in een fantastische nieuwe B&B.

Carlo Commandeur

Tot op heden tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

tot op heden duidelijke informatie ontvangen

Patricia

Snel, handig en precies wat ik zocht!

Toppie!

Andrea Egole

Die Seite ist gut aufgeteilt und man findet schnell die Stadt, in der man ein B&B sucht. Darüberhinaus werden B&B‘s in der näheren Umgebungen mit angezeigt. Die einzelnen Anzeigen sind übersichtlich... Die Seite ist gut aufgeteilt und man findet schnell die Stadt, in der man ein B&B sucht. Darüberhinaus werden B&B‘s in der näheren Umgebungen mit angezeigt. Die einzelnen Anzeigen sind übersichtlich und die Fotos geben einen erst Eindruck.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Egole,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen die Navigation und das Angebot an B&Bs auf unserer Webseite gefällt.
Mit freundlichen...

Makkelijk en duidelijk

Margareth

Makkelijke en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor dit jaar 2 verrassend leuke adresjes gevonden in Zuid-Limburg en Noord-Holland op een makkelijke en overzichtelijke manier.

Judith

Geweldige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel overzichtelijk voor het vinden van B&B

PXJ

Op zoek naar accommodatie voor 7 personen

Gemakkelijk

Everien

Gewoon goed!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is overzichtelijk, goede beschrijvingen en mogelijkheden, reservering aanvragen zeer eenvoudig.