Wintersteiger

Anfrage für ein B&B gestellt, schnelle Antwort

Sehr geehrte Frau Wintersteiger,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass das B&B schnell auf Ihre Anfrage reagiert hat.
Bis bald wieder auf unserer Webseite...
Sehr geehrte Frau Wintersteiger,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Huisje onder de Linden

Bedandbreakfast mooi platform om mee te werken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne en overzichtelijke website. Prima & makkelijk om mee te werken.

G.Brands

Beoordeling bedandbreakfast.nl

Fijne site om op de hoogte te blijven van de nieuw aangeboden benb's
Via deze site al regelmatig een benb uitgezocht en geboekt.
Je bijft op deze manier goed op de hoogte en dat is fijn...
Fijne site om op de hoogte te blijven van de nieuw aangeboden benb's
Via deze site al regelmatig een benb uitgezocht en geboekt.
Je bijft op deze manier goed op de hoogte en dat is fijn omdat wij regelmatig gebruik maken van een benb

Robert Weggartner

Es ging alles sehr unkompliziert.

Sehr geehrter Herr Weggartner,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen die Auswahl auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl gefällt.
Wir freuen uns, Sie bald...
Sehr geehrter Herr Weggartner,
Wir freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Patrick

Super ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Weinig woorden voor nodig een fijne beleving,deze mensen doen het met passie echt waar voor je geld.

Stensen

Mooiste plekjes in nederland

Goed en netjes

Kahmann

Actualiseren website data

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb een reserveringsaanvraag is verstuurd naar Mi Casa-Su Casa in 's-Hertogenbosch, gevonden via uw website. (ResNr: 3791448) Echter de b&b reageert niet, ook niet via email. En de telefoon wordt... Ik heb een reserveringsaanvraag is verstuurd naar Mi Casa-Su Casa in 's-Hertogenbosch, gevonden via uw website. (ResNr: 3791448) Echter de b&b reageert niet, ook niet via email. En de telefoon wordt niet opgenomen.

Beste Kahmann,
Beste Kahmann,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvraag krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wij zullen hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvraag te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

Herbert

Kan veel beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1e reservering werd alsnog afgezegd want er was toch geen beschikbaarheid.
2e reservering was een b&b waarbeevgroep jongeren zat die buitensporig veel plezier maakte.
Wij zijn om 12 uur...
1e reservering werd alsnog afgezegd want er was toch geen beschikbaarheid.
Wij zijn om 12 uur vertrokken naar een hotel.

Beste Herbert,
Beste Herbert,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite de u heeft genomen om dit te laten weten aan ons. We vinden het enorm vervelend dat deze nare situatie zich heeft voorgedaan. Kunt u ons daarom via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B dit is gebeurd?
Alvast bedankt!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

Gommans

Excellente ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vriendelijke ontvangst, tegemoetkoming aan wensen, overdadig ontbijt, eigen leefruimte.

Bolt

Mening website