Charlotte

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is overzichtelijk, goede zoekfunctie en filters zeer compleet

Heleen

Complete site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de site vonden we een leuke B&B in Biervliet, het was prettig dat er veel opties werden geboden.
Wat ons wel opviel, tijdens het bekijken van verschillende B&B’s, was het gebrek aan goede foto’s. Wat je als gast wilt weten is hoe het pand eruit ziet, hoe de ligging is, hoe binnen het interieur, de kamer en badkamer zijn. Bij sommige B&B’s staan er bijna alleen maar foto’s van decoratieve objecten als een vaas, of algemene foto’s van de omgeving. Wat dat betreft mag de site wel wat veeleisender zijn tegenover B&B eigenaren.

Titia van der Meer

Makkelijk en snel een goede B&B vinden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site worden alle B&B uitgebreid beschreven en voorzien van foto's om de keuze goed te kunnen maken.

Dick Nijland

Website werkt uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke informatie op de site en snel contact met de verhuurder. Dit verhoogt zeker de voorpret.

Inge

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat een heerlijke B&B, het voelt als thuiskomen. De gastvrije eigenaresse doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De plek is super, het huisje ontzettend sfeervol. We komen... Wat een heerlijke B&B, het voelt als thuiskomen. De gastvrije eigenaresse doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De plek is super, het huisje ontzettend sfeervol. We komen zeker terug!

Irina

Super schönes Hotel mit tollem Ambiente, gemütliche Zimmer und leckerem Frühstück. Das Personal ist super freundlich und zuvorkommend. Kann ich nur empfehlen, wir kommen sicher wieder! :)

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Irina,
wir freuen uns sehr, dass Sie eine top Unterkunft auf unserer Webseite Bedandbreakfast.nl gefunden und sich rundum wohl gefühlt haben.
Wir hoffe,n Sie sind gut in das neue Jahr...
Liebe Irina,
Wir hoffe,n Sie sind gut in das neue Jahr 2023 gestartet und bis bald wieder bei uns auf der Webseite!
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Duidelijke site en info

Duidelijke overzichtelijke site

AN

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site. Direkt contact met eigenaren.

Ruth

Heldere site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijk, duidelijk en to the point.

Janneke

Makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Makkelijk te zoeken waar je naar toe wil