G. Dern

Einfach und unkompliziert

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte Frau Dern,
herzlichen Dank für Ihr Feedback, wir freuen uns, dass Sie unsere Webseite gerne nutzen.
Für das neue Jahr 2023 wünschen wir Ihnen Gesundheit und Gelingen.
Mit...
Sehr geehrte Frau Dern,
Für das neue Jahr 2023 wünschen wir Ihnen Gesundheit und Gelingen.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Frank van Mansvelt

Erg prettig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Boekingen via deze site gedaan zijn altijd naar wens geweest

Alie van den Berg

Snelle manier van boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Toegankelijke en overzichtelijke site. Boek al jaren via jullie, krijg meestal per omgaande reactie van de B&B eigenaren, erg prettig.

sjef

B&B okay

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

overzichtelijke site voldoet aan verwachting

Ton Slegers

Snel en duidelijk

prima

Wil

Een uitgebreid overzicht in accomodaties, met veel details en foto's zodat je een goed beeld krijgt van het aanbod.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een goed overzicht van b&b's met veel detailinformatie van de b&b alsmede inzicht in de beschikbaarheid.

Nicolette Niessen

Makkelijke website om overnachtingen met ontbijt te boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website heeft door heel Nederland en ook daarbuiten vele keuzes om te overnachten. Het fijne ervan vind ik dat het ontbijt erbij zit en dat je dan verder je gang kan gaan. De keuze is reuze en je... De website heeft door heel Nederland en ook daarbuiten vele keuzes om te overnachten. Het fijne ervan vind ik dat het ontbijt erbij zit en dat je dan verder je gang kan gaan. De keuze is reuze en je vindt altijd iets wat bij je past qua locatie en prijsniveau.

Linda

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het lukt ons vaak via de B&B site om een mooie overnachtingsplek te vinden. De B&B eigenaren reageren meestal snel op onze reserveringsverzoeken. Afgelopen week bleek overnachten niet mogelijk in... Het lukt ons vaak via de B&B site om een mooie overnachtingsplek te vinden. De B&B eigenaren reageren meestal snel op onze reserveringsverzoeken. Afgelopen week bleek overnachten niet mogelijk in juni, terwijl het reserveringsboek open stond. Vreemd.

De koning

Een site die goed overzicht geeft van alle B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel keuze, goede verdeling en je kunt goed filteren.

Bedandbreakfasr D'n Engel

Fijne duidelijke site voor eigenaar en gasten.

Super ervaring.