Hulst

In een woord fantastisch

Leo

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat de naam vaak niet meer klopt en er steeds meer b&b’s zijn zonder breakfast. Zou fijn zijn als je daarop kon filteren. Ik dacht dat het eerst wel kon.

A.ma.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles makkelijk te vinden en uitgebreide tekst

Hans

Beoordeling website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige website, maar als verbeterpunt zou ik willen noemen dat het vervelend is om als je een bepaalde BenB hebt aangeklikt, en je daarna naar de lijst terug wilt, je weer op de eerste pagina... Handige website, maar als verbeterpunt zou ik willen noemen dat het vervelend is om als je een bepaalde BenB hebt aangeklikt, en je daarna naar de lijst terug wilt, je weer op de eerste pagina daarvan komt, dus niet op de plek waar je gebleven bent.
NB wat betreft deze enquete: het is "ervaring met" niet "ervaring over" (zie vraag hierboven)

Gaby V.

Vlotjes gevonden wat we zochten.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

we zochten een leuke B&B dichtbij het centraal station en in geen tijd hadden we wat we zochten, dankzij de overduidelijke parameters..

Het Driehoeksnest

Fijne website met kleine verbeterpunten

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben erg tevreden over deze site. Alleen vind ik het niet fijn dat toeristenbelasting en ontbijt inclusief vermeld moet worden. Ieder jaar verhoogd de gemeente de belasting maar dat is niet te... Ik ben erg tevreden over deze site. Alleen vind ik het niet fijn dat toeristenbelasting en ontbijt inclusief vermeld moet worden. Ieder jaar verhoogd de gemeente de belasting maar dat is niet te veranderen in het bedrag omdat je dit dan met bijv. 10 cent per persoon moet verhogen. Zou dit apart vermeld worden, dan zou dit bedrag gelijk zijn aan de kosten. Ook zijn er tegenwoordig gasten die liever een verblijf zonder verzorgt ontbijt willen. Het zou fijn zijn als zij kunnen zien dat dit mogelijk is en wat de korting hiervoor zal zijn.

Marjan

Prima site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kan snel beschikbare b&b's vinden. Het is handig dat je ook aan kunt geven aan welke eisen het moet voldoen.

Ineke Schoemaker

Prima overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helemaal correct weergegeven en makkelijk te overzien

Hofstede

Duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alle benodigde info wordt getoond