Margriet

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

op een eenvoudige manier een overnachting kunnen boeken. Voldoende informatie incl. foto's

B.Dijkman

Fijne BnB

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettige ruimte, fijne gastvrouw met veel aandacht voor mijn bezoek.

Wilma Fransen

Goede duidelijke aanwijzingen.

Nicole Fremuth

Wir haben bereits mehrfach Unterkünfte gebucht und waren damit immer sehr zufrieden. Es gibt ein gutes Angebot.
Allerdings ist die Internetseite verbesserungswürdig.
Es gibt leider...
Allerdings ist die Internetseite verbesserungswürdig.
Es gibt leider keine Möglichkeit eine Favoritenliste anzulegen und auch das Anzeigen der Unterkünfte auf der Karte funktioniert nicht.
Es wäre auch schön, wenn man nach Karte suchen könnte ( man ruft die Landkarte auf und bekomme die verfügbaren Unterkünfte gezeigt und kann dann direkt auswählen) .

Liebe Frau Fremuth,
herzlichen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Sie schon mehrere Unterkünfte über unsere Webseite bedandbreakfast.nl gebucht und damit gute Erfahrungen gemacht haben....
Liebe Frau Fremuth,
Die Anregungen für die Webseite nehmen wir gerne auf, wir arbeiten bereits an einer neuen und verbesserten Version.
Für das neue Jahr wünschen wir Ihnen alles Gute, Gesundheit und Gelingen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

X

Op zoek naar een b en b

Herold Snip

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

ik kon gemakkelijk een geschikte benb vinden

Saskia Huisman

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een makkelijke overzichtelijke site.
Gemakkelijk boeken

??

??

&?

Beste ??
Beste ??
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Helaas begrijpen wij uw bovenstaande ervaring met Bedandbreakfast.nl niet. Zou u via het contactformulier wat duidelijker kunnen uitleggen wat uw ervaring is met de website? Op deze manier kunnen wij uw vragen en onduidelijkheden beter beantwoorden.
Alvast hartelijk dank!

anoniem

Nutteloze website

locatie bleek niet beschikbaar

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Es

Geen reactie op reserveringsverzoek

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gisteren rond de middag op (06-01-'23) op de de site bij een B&B een reserveringsverzoek gedaan voor 14-01. Vandaag, een dag later, om 18:30 uur nog geen reactie gehad. Dat vind ik toch wel slecht..

Beste Es,
Beste Es,
Bedankt dat u de moeite genomen heeft dit aan ons door te geven. We vinden het erg vervelend dat het zo lang duurt voordat u reactie op uw reserveringsaanvragen krijgt. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Onze excuses voor het ongemak.