Bonnem

Huisdieren dus niet welkom

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Bonnem,
Beste Bonnem,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u onjuiste informatie tegengekomen bent op de presentatiepagina van de B&B. Wij helpen de B&B graag om de gegevens te updaten. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Alvast bedankt!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Wim Mol

Slechte ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We vinden het jammer dat als je boekt en er staat op de site dat de kamers nog vrij zijn, het na 2 dagen wachten opeens anders is. Maar zo werken jullie dus trek ik de feedback in. Het ging om... We vinden het jammer dat als je boekt en er staat op de site dat de kamers nog vrij zijn, het na 2 dagen wachten opeens anders is. Maar zo werken jullie dus trek ik de feedback in. Het ging om Heritage in Deventer. Vriendelijke groet, Wim Mol.

Renée

Duidelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijke website, als je plaats en datum invult, krijg je direct alles te zien wat beschikbaar is.
Bedandbreakfast.nl laat veel meer B&B's zien dan een andere grote (hotel)kamersite.
Na...
Na het boeken krijg je binnen 24 uur bevestiging van de eigenaren van de B&B. Na hun bevestiging en jouw betaling is je boeking voltooid.

fam.Oudijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

wij maken vaak gebruik van de mogelijkheid te slapen in een b&b.
wij hebben al meer dan 80 keer geslapen in een b&b, altijd via uw site. het is nog maar 1 keer tegengevallen. Dus alle lof!

Rj

Vertrouwen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tot nu toe heb een k alleen positieve ervaringen.

Jacob

Top

Prachtige en duidelijk

Petra Hoogeweij

Alles heel netjes en duidelijk

Geweldig!

Net

Weekendje Groningen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima website duidelijke informatie en foto's.

Aukje Pultrum

Snel een leuke b&b gevonden voor een leuke prijs.

Werkt perfect!

ST

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, reserveren gaat eenvoudig