Greet

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Website heel duidelijk en overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Krijg gelijk reactie en maak al een aantal jaren gebruik hiervan ben heel erg tevreden

Dick

Een plezierige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De beschrijving vande b&b's is meestal goed en duidelijk. Het reserveringsproces verloopt vrijwel altijd soepel.

Eva

Fijne website!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind het een prettige website, met veel leuke B&B's om te ontdekken.

Gerard

Makkelijk te reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zoek naar een B&B kwam ik op de site waar ik met het grootste gemak mijn keus kon maken en vervolgens kon reserveren. De site is overzichtelijk en het is zeer eenvoudig om je keus te maken. Top... Op zoek naar een B&B kwam ik op de site waar ik met het grootste gemak mijn keus kon maken en vervolgens kon reserveren. De site is overzichtelijk en het is zeer eenvoudig om je keus te maken. Top site.

MIRANDA Tielen

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Elke boeking die ik via de site gedaan heb, was goed. Goed geregeld . Fijne mensen en goeie accomodaties.

Jan punt

Peter De Hert

Verzamel site

Goede verzamel site van B&B's

Ronald

Snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Overzichtelijke site, makkelijk navigeren en makkelijk een reserveringsverzoek doen

Benny

Overzichtelijk

Duidelijk, overzicht

Saskia

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een duidelijk overzicht van alle beschikbare opties in mijn opgegeven periode. Alle informatie overzichtelijk en compleet weergegeven. Het aanvragen van een reservering gaat heel gemakkelijk en ik... Een duidelijk overzicht van alle beschikbare opties in mijn opgegeven periode. Alle informatie overzichtelijk en compleet weergegeven. Het aanvragen van een reservering gaat heel gemakkelijk en ik heb snel bericht ontvangen.