Peters

Communicatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat ik goed vond is dat er op geattendeerd wordt dat je na geen respons van B&B na 24 uur contact op kan nemen met desbetreffende B&B. met mailadres. Duidelijk!

Monique van den Hoek-van Ruth

Vertrouwen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk en snel antwoord. Ook werd er meegedacht met onze vragen

David

Snel een goede B&B gevonden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel een B&B gevonden die voldoet aan eisen als datum, locatie, prijs, huisdieren toegestaan, etc.

ERIK

THUIS IN DRENTHE

STIJLVOL LOGEREN IN GEZELLIGE SFEER

Jes

Snelle reactie

Helemaal prima, snelle reactie

Pale

Berichten stageneren in het weekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De bnb eigenaar reageerde op mijn vraag op vrijdag wat het adres is, op maandagochtend kwam zijn antwoord door. Maar ja toen hadden we het zelf door navragen al gevonden. Werkt de computer van... De bnb eigenaar reageerde op mijn vraag op vrijdag wat het adres is, op maandagochtend kwam zijn antwoord door. Maar ja toen hadden we het zelf door navragen al gevonden. Werkt de computer van bedandbreakfast.nl in het weekend niet?

Beste Pale,
Beste Pale,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Helaas hebben wij een tijdelijk storing in ons berichtenverkeer van afgelopen weekend gevonden. Deze storing is gelukkig maandagochtend verholpen. De berichten zijn met terugwerkende kracht alsnog verstuurd, waardoor deze dus later is aangekomen bij zowel de gast als de B&B-eigenaar.
Onze excuses voor het ongemak.

Monique Godefrooij

Site werkt niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reserveren via de site heeft tot tweemaal toe niet gewerkt

Beste Monique,
Beste Monique,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat het tot twee keer toe niet is gelukt om een reserveringsaanvraag in te dienen. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een aanvraag heeft ingediend?
Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt!

Hans Baltes

Reservering bereikt B&B 2 dagen later

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Onze reserveringsaanvraag was niet aangekomen en is twee dagen later pas verzonden naar zowel de gast als de b&b

Evers

Verbetering

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Veel mensen, waaronder ikzelf, hebben honden en zoeken een B&B waar ook zij welkom zijn. Die melding mis ik op uw site. Ook een filter waarmee je kunt zoeken waar honden welkom zijn; mag de hond... Veel mensen, waaronder ikzelf, hebben honden en zoeken een B&B waar ook zij welkom zijn. Die melding mis ik op uw site. Ook een filter waarmee je kunt zoeken waar honden welkom zijn; mag de hond niet mee, dan valt de accommodatie voor ons sowieso af en hebben de meldingen voor ons dus ook geen zin.

Beste Evers,
Beste Evers,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u onjuiste informatie tegengekomen bent op de presentatiepagina van de B&B. Wij helpen de B&B graag om de gegevens te updaten. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Alvast bedankt!

HSV DE MEIVISKOPPEN - PLOEG B

GEVONDEN WAT WE ZOCHTEN !

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geweldige keuze voor elk wat wils (prijs / Kwaliteit)