Andy van Beek

Prettige heldere site.

Ad van Rooij

Familie Hendriks

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb geboekt bij de familie Hendriks in Mei 2023 in Dishoek voor de eerste keer.
Heb in het verleden ook gebruik gemaakt van jullie bedrijf.
Toen was het ook prima geregeld.
Ga zo...
Heb in het verleden ook gebruik gemaakt van jullie bedrijf.
Toen was het ook prima geregeld.
Ga zo door zou ik zeggen.

b&b de Ganzenhoeve

Beoordeling

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijn overzichtelijke website, duidelijke beschrijvingen voor gasten, gemakkelijke tools en kalender en inbox.
Verbeterpunten: zaterdag een klacht gemeld, maandag pas opgelost.
De foto's...
Verbeterpunten: zaterdag een klacht gemeld, maandag pas opgelost.
De foto's zijn langgerekt, niet zo mooi in verhouding, kunnen alleen horizontaal worden getoond en missen onder- en bovenrand.

G Beekhof

Zeer goed

Alles goed overzichtelijk

Wilma

Aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie B&B, vriendelijke ontvangst op een mooie locatie, een fijn bed, en een lekker ontbijt. Fijn dat je overdekt kunt zitten bij slecht weer, ook je auto en/of fiets staat mooi overdekt. Voor... Mooie B&B, vriendelijke ontvangst op een mooie locatie, een fijn bed, en een lekker ontbijt. Fijn dat je overdekt kunt zitten bij slecht weer, ook je auto en/of fiets staat mooi overdekt. Voor herhaling vatbaar, prima prijs / kwaliteit verhouding.

Robin Roland

Super Kontakt, einfache Bedienung der Seite

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Roland,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback bezüglich der einfachen Nutzung unserer Webseite und des guten Kontakts.
Wir wünschen Ihnen ein frohes Weihnachtsfest...
Sehr geehrter Herr Roland,
Wir wünschen Ihnen ein frohes Weihnachtsfest und einen guten Start ins neue Jahr.
Mit freundlichen Grüßen,

Hartelijk welkom! Fijne ruime kamer. Mooi uitzicht. Heerlijk ontbijt

Marianne Donders

Eenvoudig geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

mooie site, makkelijk te reserveren, snel antwoord en een bevestiging

Miejan

Zoeken blijft vaak hange

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb meerdere keren opgemerkt dat zoeken vast blijft hangen of dat er geen resultaten komen na een zoekopdracht. Op het moment dat je een locatie ziet in het overzicht, is het fijn als je al de... Ik heb meerdere keren opgemerkt dat zoeken vast blijft hangen of dat er geen resultaten komen na een zoekopdracht. Op het moment dat je een locatie ziet in het overzicht, is het fijn als je al de foto’s zou kunnen zien, zonder dat je de locatie aanklikt, dat werkt nu helaas niet, dan moet je weer terug naar je zoekresultaten en dat gaat dan soms ook mis en zijn onnodige handelingen. Uiteindelijk lukt het allemaal wel, maar er zijn wel veel onnodige klik momenten.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Miejan,
Beste Miejan,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wanneer er geen resultaten komen uit een zoekopdracht betekent dat, dat er helaas geen beschikbaar aanbod is. Wanneer u een B&B aanklikt in het zoekresultaat, opent deze pagina in een nieuw tabblad. Op deze manier kunt u verschillende B&B's open laten staan en met één klik weer terug naar het zoekresultaat, omdat dit tabblad open blijft staan.
Wij zullen uw suggestie omtrent de foto's in het zoekresultaat meenemen. Hartelijk dank hiervoor.
Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier op de website.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Gerdie