Corti

Man fühlt sich im Urlaub wie zu Hause !

Lieber Corti,
wir freuen uns sehr, dass Sie sich von der Gastgeber-Familie gut betreut und wie zu Hause fühlten.
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Mit...
Lieber Corti,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.nl.
Team Bedandbreakfast.nl

Feb Theys

Super mooie en schone B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Top Host zijn Jan en Mina! De accommodatie is super schoon en modern. Van alle gemakken voorzien mocht je voor een langere tijd boeken. Dikke aanrader deze accommodatie!

Marjolein

Overzichtelijke site

Veel aanbod van B&B'S

Sabiha Neis

Hat einfach & gut funktioniert.

Liebe Frau Neis,
herzlichen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Sie unser Angebot schätzen und alles gut funktioniert hat.
Team...
Liebe Frau Neis,
Team Bedandbreakfast.nl

Bärbel Ludwig-Jung

Gute und schnelle Antworten.
Bisher nur positive Erfahrungen gemacht!

Liebe Frau Ludwig-Jung,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass Sie positive Erfahrungen mit unserer Webseite Bedandbreakfast.nl gemacht haben.
Bis bald wieder auf...
Liebe Frau Ludwig-Jung,
Bis bald wieder auf unserer Webseite.
Herzliche Grüße
Team Bedandbreakfast.nl|Bedandbreakfast.eu

Irene Vaessen

Fijne manier van zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zocht heel gericht op een plaats en kwam bij de opties die ik nodig had.
Ik zocht heel gericht op een plaats en kwam bij de opties die ik nodig had.
Wat ik jammer vind is dat ik niet meteen kan reserveren, maar slechts een aanvraag kan doen. Dat zou voor mij de ervaring nog prettiger maken.

Karin

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Niet alleen keurig verzorgd, maar qua uitstraling ook helemaal van deze tijd. Fijne ligging, lekker rustig.

Anouschka de Breij

Groningen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Afgelopen jaar via Zummerbühne het advies gekregen om deze website te gebruiken toen ik om advies vroeg voor een B&B. Daardoor een prima verblijf gehad en nu we weer naar Zummerbühne gaan opnieuw... Afgelopen jaar via Zummerbühne het advies gekregen om deze website te gebruiken toen ik om advies vroeg voor een B&B. Daardoor een prima verblijf gehad en nu we weer naar Zummerbühne gaan opnieuw gezocht via deze website (ook omdat we verder geen ervaring hebben met het zoeken naar een B&B). Het lijkt erop dat we weer een leuke B&B gevonden hebben :-)
Fijn dat je met diverse filters de selectie kunt verkleinen. Een selectie optie voor een B&B waar je geen gemeenschappelijke ontbijt ruimte e.d. hebt kon ik niet vinden. Dat zou voor ons handig zijn omdat we iets zoeken met veel privacy.

Ellen van marrewijk

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg tevreden. Snelle terugkoppeling.

Karin

Levensgenieter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Handige website voor vergelijken en vinden accomodatie