Geert van Dijken

Prima website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De informatie en zoekcriteria zijn uitstekend.

Leon

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig om diverse B en B' s in een bepaalde provincie of streek te vergelijken.

Wimschop

Gewoon goed

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

altijd goed ook als je wat boekt het gaat niet door dan is het gewoon geen probleem

Van Amstel

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Reactie niet beschikbaar vrij spoedig laten weten.

Marga

Fijn hulpmiddel bij het zoeken naar een B&B.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik maak al jaren gebruik van deze website en ik heb zo al meerdere B&B's bezocht. Ik heb gemerkt dat de zoektermen niet altijd goed werken. Ik vraag om "begane grond", "geen drempels" en een "eigen... Ik maak al jaren gebruik van deze website en ik heb zo al meerdere B&B's bezocht. Ik heb gemerkt dat de zoektermen niet altijd goed werken. Ik vraag om "begane grond", "geen drempels" en een "eigen keuken". Dan krijg ik nog resultaten die dit niet hebben én helaas vallen er ook resultaten weg die het wél hebben.

Scholten

Heel fijn om in Tremelen te vertoeven!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het was fantastisch om in Tremelen te vertoeven met ons gezin, waarvan onze oudste kleinkind 14 jaar is en 10, 8 en de jongste 7. Wat hebben ze zich vermaakt en wij ook!!! Alles was er, tot in... Het was fantastisch om in Tremelen te vertoeven met ons gezin, waarvan onze oudste kleinkind 14 jaar is en 10, 8 en de jongste 7. Wat hebben ze zich vermaakt en wij ook!!! Alles was er, tot in details is overal aan gedacht van klein tot groot, vervelen zal je je daar niet! Heel gezellig, we hebben genoten!!! Het was een mooi samenzijn in een heerlijke B&B

n

prima

Sigrid

Wat een verwennerij.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een heerlijke bed , met aan voeten einde de tv . Een heerlijke onbijt met veel te keuze 😁. Een gezellige aanrader. dicht bij centrum.

Kees en Corrie

Fantastisch

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat hebben wij deze drie dagen genoten.
Voor ons de eerste keer in een B & B, wij zijn meteen verkocht.
Wat hebben wij deze drie dagen genoten.
Voor ons de eerste keer in een B & B, wij zijn meteen verkocht.
Harry en Jaqueline zijn super gastvrij en vriendelijk. We hebben genoten van het overheerlijke ontbijt en van de lekkernijen voor bij de koffie. En dan de jacuzzi, heerlijk ontspannen.
Echt een aanrader deze B&B

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Kees en Corrie,
Beste Kees en Corrie,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat goed om te horen dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad bij de betreffende B&B. U kunt uw review ook achterlaten op de presentatiepagina van deze B&B op Bedandbreakfast.nl. Als het goed is heeft u deze morgen een e-mail ontvangen om de B&B te beoordelen. In de e-mail kunt u op de knop 'Deel je ervaringen' klikken. Zo kunnen andere gasten ook zien dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten op Bedandbreakfast.nl!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

2 vriendinnen

Heerlijk verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heerlijk verblijf op een mooie plek net buiten het centrum van Utrecht. Vriendelijke gastvrouw. Erg netjes en schoon. uitgebreid ontbijt met croissants, broodjes, yoghurt, vers sap en vers fruit.... Heerlijk verblijf op een mooie plek net buiten het centrum van Utrecht. Vriendelijke gastvrouw. Erg netjes en schoon. uitgebreid ontbijt met croissants, broodjes, yoghurt, vers sap en vers fruit. Alleen de hagelslag ontbrak.