Corrie Roeper

Een plezier om te zoeken!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl geeft, met een keur aan mogelijkheden om aan te geven wat voor mij belangrijk is, goede en duidelijke informatie. Voor mij is het erg prettig dat ik niet gepusht wordt snel te... Bedandbreakfast.nl geeft, met een keur aan mogelijkheden om aan te geven wat voor mij belangrijk is, goede en duidelijke informatie. Voor mij is het erg prettig dat ik niet gepusht wordt snel te boeken, dat er geen beloftes worden gedaan van 'het voordeligst zijn', maar dat de prijs, soms meerdere prijzen, gewoon worden weergegeven. Ook vind ik het fijn dat de locatie meteen duidelijk is, er steeds goed staat weergegeven wat ik van de kamer en de voorwaarden kan verwachten, en dat ik daarna direct contract krijg met de verhuurder/eigenaar. Geen advertenties, geen cookies, gewoon een hulpmiddel om bij een prettige B & B te komen.

Henk Martens

Vele mooie locaties

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Diversen keren gebruik van gemaakt en met succes.

Fam de Keijter

Fantastisch!!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit overtreft alle verwachtingen!! Wat een gastvrijheid! Super voor elkaar. En heerlijk diner en ontbijt, waanzinnig.

B&B Casa Della Masa

Heerlijk verblijf, dikke 10!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit gaat niet zo zeer over bedandbreakfast.nl, want die verwijzen alleen maar door. Maar de B&B zelf krijgt van ons een dikke 10! Wat een lieve eigenaresse en wat zijn we verwend geworden. Casa... Dit gaat niet zo zeer over bedandbreakfast.nl, want die verwijzen alleen maar door. Maar de B&B zelf krijgt van ons een dikke 10! Wat een lieve eigenaresse en wat zijn we verwend geworden. Casa Della Masa, ga zo door!

Maurice

Prima verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prima verblijf gehad met een gastvrije ontvangst, ook was het ontbijt zeer volledig. Echt een aanrader dus.

Johan

Handige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Leuk aanbod, oppassen dat niet alles goed is bijgehouden

Pauline Steenkist

Lastig filteren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is ruim van aanbod maar als je een filter hebt geselecteerd gaat de site weer terug naar het zoekresultaat. Ik wil vaak meerdere filters selecteren (privé badkamer, en met ontbijt... De site is ruim van aanbod maar als je een filter hebt geselecteerd gaat de site weer terug naar het zoekresultaat. Ik wil vaak meerdere filters selecteren (privé badkamer, en met ontbijt bijvoorbeeld) en dit moet dan in etappes. Dit aanpassen zorgt voor een fijnere gebruikerservaring. Ik gebruik de site altijd op mijn telefoon overigens. Een app zou echt fijn zijn.

Paasen, Heinz

Die von Ihnen angebotenen und von uns gebuchten b&b waren durchweg sehr gut.
Die von Ihnen angebotenen und von uns gebuchten b&b waren durchweg sehr gut.
Tolle Unterkünfte und immer sehr liebe Vermieter, da wir nur mit dem Fahrrad Urlaub machen ist Ihr Portal für uns das richtige.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrter Herr Paasen,
Sehr geehrter Herr Paasen,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Angebot zusagt und Sie für Ihren Aktivurlaub die passenden Unterkünfte auf unserer Webseite finden.
Freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

A. M.

Mooi overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben tevreden over de site, heel uitgebreide en overzichtelijke beschrijving over de verhuurde appartement of kamer.
Ik kan wel wat punten opnoemen wat verbeterd kan worden:
Foto’s...
Ik kan wel wat punten opnoemen wat verbeterd kan worden:
Foto’s zijn soms niet zo scherp, daar kan wat aan gebeuren .
Wat ik ook belangrijk vind is dat ik niet alleen van de natuur omheen de foto’s zou willen zien als ik een appartement of kamer uit wil kiezen maar de bijhorende foto van de gehele kamer en de badkamer. Dus als ik tussen 2-3 appartement of kamer een keuze mag maken dan wil ik graag de juiste (en ook grote) foto erbij. Veel verhuurders hebben echt een mooie, duidelijke site maar er zijn ook waar ik niet voldoende informatie kan vinden.
Bijvoorbeeld: als de slaapkamer met de trap bereikbaar is in een appartement dat kunnen ze ook vermelden en waar de badkamer zich bevind met een bad of een douche of er een bank is om te zitten of de kamer een balkon heeft of een terras( geen: balkon/terras).

Prijzen zijn niet all-in.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De prijs werd ineens €367 ipv €300. Bij mijn eerste reserveringsaanvraag kwam er 50% bovenop de advertentieprijs van €300 voor 4 personen voor 1 nacht op de door ons gekozen datum.

De prijs werd ineens €367 ipv €300.
4 x €3.- toeristenbelasting is €12.-
4 x €15.- ontbijt is €60.-
1 x parkeren is €12,50

Alles bij elkaar opgeteld kwam dat dus neer op €451,50.
Ik vind dit dus pure tijdverspilling en heb via booking een hotel geboekt.
Jammer dat ze de zaak zo probeerden te misleiden.

Mocht ik weer eens een nachtje weg gaan ga ik het zeker nog eens proberen, ik geloof niet dat ze allemaal zo boven in het rijtje van de beste prijs/locatie proberen te komen.