Weghorst

Anne-Marie

Goede site

Goede ervaring.

Inge

Ich habe sehr gute Erfahrungen mit Ihrem Portal gemacht.

Liebe Inge,
herzlichen Dank für Ihre Rückmeldung, über die wir uns sehr freuen.
Bis hoffentlich bald wieder bei uns auf der Webseite.
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team...
Liebe Inge,
herzlichen Dank für Ihre Rückmeldung, über die wir uns sehr freuen.
Bis hoffentlich bald wieder bei uns auf der Webseite.
Viele Grüße

Best prima

Bas

Zoektocht naar geschikte B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op zich werkt de website prima. We hebben alleen moeite met het formulier voor een aanvraag. Ten eerste leek het erop dat het ingevulde formulier was verstuurd, maar dat bleek achteraf niet het... Op zich werkt de website prima. We hebben alleen moeite met het formulier voor een aanvraag. Ten eerste leek het erop dat het ingevulde formulier was verstuurd, maar dat bleek achteraf niet het geval.
Na het versturen van het formulier moet je wachten op een reactie van de B&B eigenaar. Het zou mooi zijn als het verstuurde formulier wordt bevestigd vanuit de website.

b&b de oude dorpsbakker

C.

Kalenders niet up-to-date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tweemaal binnen 2 dagen tijd, bleek dat b en b's niet meer vrij waren, terwijl dat volgens de kalender van bedandbreakfast.nl wel zo zou zijn. Dat vind ik een slechte zaak

Beste C,
Beste C,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Onland

Snel de perfecte B&B vinden.

Website is gebruiksvriendelijk.
Als je de zoekopdracht goed invult, vind je snel de juiste B&B.
Website is gebruiksvriendelijk.
Als je de zoekopdracht goed invult, vind je snel de juiste B&B.
Duidelijke/ uitgebreide informatie over de B&B : ligging, accommodatie, foto’s’ en relevante ervaringen van andere gasten.

Beste familie Onland,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw positieve feedback. We hopen dat je nog veel meer mooie B&B's zult bezoeken via Bedandbreakfast.nl!
Met vriendelijke...
Beste familie Onland,