Inge

Fijne app

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik de app. Vind het erg prettig. Wat ik wel mis is dat je geen favorieten kunt bewaren.
Ik zou graag B&B’s willen kunnen bewaren, zodat ik hier later nog eens maar kan kijken en een ander keer kan boeken. Daarom geef ik 4 sterren ipv 5

Erik en Saskia

Erg fijn

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima kamer met heerlijk ontbijt

Sandra Konjer

Ich kann dazu noch nicht viel sagen. Ich habe eine email gesendet und noch keine Antwort erhalten. Gesendet habe ich die Fragen vorgestern Abend.

Guten Morgen Frau Konjer,
Guten Morgen Frau Konjer,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie noch keine Rückmeldung auf Ihre Anfrage bekommen haben. Ich habe Ihnen gerade eine E-Mail gesandt, wenn Sie möchten kümmere ich mich darum.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Das Team von Bedandbreakfast.eu.

Britt

Fijne en toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne, toegankelijke en duidelijke site

Paul Beuse

Zeer comfortabel en goed verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zeer prettig verblijf gehad. Hele ruime kamer met goed tweepersoonsbed en ook een los zitje. Er is een prima TV aanwezig en hele ruime mooie badkamer met douche, toilet en wastafel.

Gastvrouw uiterst vriendelijk en behulpzaam. Klap op de vuurpijl een heerlijk uitgebreid ontbijt. Koffie/thee, verse jus, eitje, diverse vleeswaren, zoetigheden etc. En ook voldoende keuze aan brood. Wat mij betreft een 10 voor deze B&B

Cabri

Super!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De keren dat we op zoek zijn naar een B&B kijken we altijd op deze site omdat we hier altijd slagen om een geschikte B&B te vinden.
Ook is een heel sterk punt dat er voor iedere portemonnee...
Ook is een heel sterk punt dat er voor iedere portemonnee iets te vinden is!
Je kunt heel fijn zoeken op deze site!
Top ga zo door!

Melanie Bauer

Zeer netjes en ruim.goed verzorgd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De grote mooie ruimte en kom.graag terug erg schoon goed verzorgd

MW

Top

Top website!

Beste MW,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen u snel weer te zien op Bedandbreakfast.nl!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl

L

Overzichtelijk, handig zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijk te selecteren wat en waar je wilt zoeken.

H Bisseling

Overzichtelijk website

mooie overzichtelijk website

Beste H Bisseling,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u nog eens terug te zien op Bedandbreakfast.nl!
Sharon - Team Bedandbreakfast.nl