Corrie Kreft

Mooi verzorgd verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hartelijke gastvrouw. Een mooi goed verzorgde B&B.

Not satisfied

What the Fuck

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Site said that you make a preliminary reservation and within 24 hours you will be contacted. I was contacted after 48 hours with the message that I have booked an option and I needed to confirm asap... Site said that you make a preliminary reservation and within 24 hours you will be contacted. I was contacted after 48 hours with the message that I have booked an option and I needed to confirm asap (was on a business trip). After 2 hours got the message I did not respond fast enough so the booking was canceled. After making contact the message was sorry but we can’t help you. What the f*ck😳

Dear Mr.
Dear Mr.
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you did not receive a response to your reservation request until after 48 hours. Normally a B&B replies to your reservation request within 24 hours. We are sorry that you had such a negative experience with a B&B advertised on our website. Therefore we would like to have a look at the situation, so we can take appropriate action. Could you use the contact form on our website to let us know at which B&B you experienced this?
Thank you very much in advance!
Best regards,

Onduidelijke beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de startpagina kan een bezoeker een aankomst- en vertrekdatum aangeven. Vervolgens ziet de bezoeker Bed & Breakfasts die in die periode beschikbaar zijn. Denkt hij. Dat blijkt helaas niet waar.... Op de startpagina kan een bezoeker een aankomst- en vertrekdatum aangeven. Vervolgens ziet de bezoeker Bed & Breakfasts die in die periode beschikbaar zijn. Denkt hij. Dat blijkt helaas niet waar. Meerdere opties bleken bij het daadwerkelijke reserveren toch niet boekbaar. Dat maakt zoeken naar beschikbare locaties erg onoverzichtelijk.

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.

Hartsuiker

Bed & Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Redelijke website die soms teveel hits geeft buiten de gevraagde plaats

Beste Hartsuiker,
Beste Hartsuiker,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wanneer er niet veel aanbod meer is in de gevraagde plaats, wordt het zoekresultaat aangevuld met B&B's die nabij liggen. Op deze manier is er meer keuze en hopen wij dat er een fijne B&B tussen staat die aan alle wensen voldoet. Mochten er nog vragenzijn, kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.

Roelien

Reserveringsaanvraag wordt niet beantwoord

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vorige week heb ik een reserveringsaanvraag bij B&B Drachten gedaan. Kreeg een bevestiging van de reserveringsaanvraag maar geen bevestiging van de eigenaar van de B&B. Gisteren rechtstreeks gemaild... Vorige week heb ik een reserveringsaanvraag bij B&B Drachten gedaan. Kreeg een bevestiging van de reserveringsaanvraag maar geen bevestiging van de eigenaar van de B&B. Gisteren rechtstreeks gemaild en weer geen antwoord. Nu gebeld: door omstandigheden heeft ze de mail niet gezien en zo wie zo is de B&B in de weekenden gesloten. Dus geen slaapplaats voor ons!
En nu zijn we eigenlijk misleid en vele dagen verder zonder resultaat.

Beste Roelien,
Beste Roelien,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat u niet terecht bleek te kunnen bij deze B&B. Binnen ons zoekresultaat onderscheiden wij B&B's die beschikbaar zijn en B&B's waarvan de beschikbaarheid niet te garanderen is. Deze B&B heeft de kalender uit staan, waardoor de beschikbaarheid niet te garanderen is. Dit wordt ook weergegeven op de presentatiepagina door middel van een melding.
Excuses voor het veroorzaakte ongemak. Mochten er nog vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op de website.

FoTo

Als verfügbar angezeigtes Zimmer wurde kurzfristig abgesagt

Sehr geehrte/r FoTo,
Sehr geehrte/r FoTo,
vielen Dank für Ihr Feedback. Wir möchten uns nochmals dafür entschuldigen, dass der Verfügbarkeitskalender des B&Bs auf unserer Website nicht auf dem aktuellen Stand war.
Aufgrund Ihrer Beschwerde hatten wir uns mit der Unterkunft kurzgeschlossen, um mehr über die Gründe der Absage zu erfahren. Wir hatten Sie daraufhin in einer E-Mail über das Ergebnis informiert.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Das Team von Bedandbreakfast.eu

Anna Krause

Webseite zur Buchung von B&B-Unterkünften in der Niederlande

Sehr geehrte Frau Krause,
wir danken Ihnen für Ihr Feedback und freuen uns, dass Sie die Handhabung der Webseite als übersichtlich und einfach empfinden.
Bis bald wieder auf unserer...
Sehr geehrte Frau Krause,
Bis bald wieder auf unserer Webseite.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

Marion

Dode mus: beschikbare B&B toch niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Beetje jammer, als een beschikbare B&B op de reserveringsaanvraag toch opeens nee antwoordt. Dan reken je toch al op die overnachting, en blijkt een dag later uit een kortaf mailtje dat je verder... Beetje jammer, als een beschikbare B&B op de reserveringsaanvraag toch opeens nee antwoordt. Dan reken je toch al op die overnachting, en blijkt een dag later uit een kortaf mailtje dat je verder moet zoeken.

Beste Marion,
Beste Marion,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Heerlijkheid Wolfheze

Wat een heerlijkheid!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fantastisch, gastvrij, liefdevol en een sfeer van vertrouwen. Prachtige plek, heel verzorgd, comfortabel.

Henk Rietveld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne b&b prima om te vertoeven