X

Invullijst

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik kende het niet. Werd door mijn vriend erop gewezen. De site is overzichtelijk. Prijzen bijna niet te geloven. Wat wel lastig is, is dat als je een reserveringsverzoek doet en soms laat gereageerd... Ik kende het niet. Werd door mijn vriend erop gewezen. De site is overzichtelijk. Prijzen bijna niet te geloven. Wat wel lastig is, is dat als je een reserveringsverzoek doet en soms laat gereageerd wordt.
Ook was het voor mij niet helemaal duidelijk of ik eerst een account aan moest maken.

Ik zou nooit deze site aanbevelen 1 dag voor vertrek. Dit in verband met late reactie van de verhuurder.

G. van den Berg, Optica-training

Fijne plek!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie plek, vriendelijke ontvangst, heerlijke bedden en een top ontbijtje, wat wil een mens nog meer? Oh ja, pizzeria op loopafstand, waar je voor 13 euro nog een pizza plus Heineken kunt krijgen,... Mooie plek, vriendelijke ontvangst, heerlijke bedden en een top ontbijtje, wat wil een mens nog meer? Oh ja, pizzeria op loopafstand, waar je voor 13 euro nog een pizza plus Heineken kunt krijgen, waar vind je dat nog?

Van Ham

Sabine Momm

Sehr netter und schnelles Feedback

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Liebe Frau Momm,
herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie einen netten Kontakt mit dem B&B hatten.
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.eu.
Mit...
Liebe Frau Momm,
Bis bald wieder auf unserer Webseite bedandbreakfast.eu.
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

Mariëlle Spierings

Goed.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik gebruik altijd deze website om een B&B te zoeken én reserveren. Heel overzichtelijk,fijne filters om te zoeken.Ik mis alleen de mogelijkheid/knop om een B&B bij favorieten te zetten op deze... Ik gebruik altijd deze website om een B&B te zoeken én reserveren. Heel overzichtelijk,fijne filters om te zoeken.Ik mis alleen de mogelijkheid/knop om een B&B bij favorieten te zetten op deze website.

JanWillem

Prettige site, beter dan andere “grote”

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Functioneert prima als bemiddelaar tussen gastheer (-vrouw) en gast. Bemiddelaar ipv verkoper.

Laning

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede manier om te zoeken