Myriam Wentink

Dé betrouwbare site voor B&B.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De reservering wordt meteen bevestigd. De gereserveerde B&B reageert vrijwel meteen erna. Fijn dat je telefonisch contact kunt opnemen met B&B.

M

Beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas komt t nog al eens voor dat de beschikbaarheid niet klopt. Het is heel teleurstellend om vaak na lang zoeken een dag na reserveringsaanvraag een afwijzing te ontvangen.
Dat werkt zeer...
Dat werkt zeer demotiverend om de website te gebruiken.

Beste M.,
Beste M.,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Daan - Bedandbreakfast.nl

Peter

Niet te selecteren op beschikbaarheid

Niet te selecteren op beschikbaarheid

Beste Peter,
Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De beschikbaarheid op Bedandbreakfast.nl moet door de eigenaren van de B&B's continu up-to-date worden gehouden. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Daan - Bedandbreakfast.nl

BL

Websit beoordelen

Buiten gewoon slecht. Als we geen cadeau bon hadden had ik niets geboekt
Buiten gewoon slecht. Als we geen cadeau bon hadden had ik niets geboekt
Jullie moeten er een boekingsysteem van maken waarbij je op beschikbaarheid kan zoeken en niet steeds naar de website van de verhuurder moet gaan. Vervolgens kom je er dan achter dat veel verhuurders dan werken met een reserverings formulier
Je wilt graag 123 kunnen zien wat beschikbaar is en direct kunnen boeken.

Beste meneer Lamberts,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw ervaring op Bedandbreakfast.nl niet geheel naar wens is geweest.
Op Bedandbreakfast.nl wordt gewerkt met...
Beste meneer Lamberts,
Op Bedandbreakfast.nl wordt gewerkt met reserveringsaanvragen. U als gast kunt een aanvraag doen bij de B&B, waarna de B&B-eigenaar rechtstreeks contact met u opneemt en de verdere afhandeling met u doet. Dit zorgt ook voor de persoonlijke benadering.
De beschikbaarheid van de B&B's op Bedandbreakfast.nl moet uiteraard kloppend zijn. Mocht u een B&B hebben benaderd waarvan de beschikbaarheid niet kloppend is, laat dit dan weten aan ons via het contactformulier op onze website. Wij gaan hier dan direct naar kijken.
Hopelijk geeft dit u meer duidelijkheid over onze website. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan ook gerust weten.

Inke Logtenberg-Steenman

Meer kosten dan gecommuniceerd.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het appartement in Leiden dat op B&B wordt aangeboden, bleek en een toeslag te rekenen voor 1 nacht en € 17,50 voor een ontbijt te vragen. Waardoor deze B&B ipv € 95 per nacht voor 2 personen ineens... Het appartement in Leiden dat op B&B wordt aangeboden, bleek en een toeslag te rekenen voor 1 nacht en € 17,50 voor een ontbijt te vragen. Waardoor deze B&B ipv € 95 per nacht voor 2 personen ineens € 145,00 (excl toeristenbelasting) kost. Als je een B&B bent communiceer dit dan op de site. Zoveel voor een ontbijt vind ik absurd.

Beste mevrouw Logtenberg-Steenman,
Beste mevrouw Logtenberg-Steenman,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.

Mark Leek

Van een kouwe kermis thuis

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Vrouw in het ziekenhuis in Leiden B&B laten boeken door een vriendin. Prachtig geregeld, om de hoek en goede recensies. Krijg ik laat ‘s avonds een mail dat het niet doorgaat. Er stonden ineens... Vrouw in het ziekenhuis in Leiden B&B laten boeken door een vriendin. Prachtig geregeld, om de hoek en goede recensies. Krijg ik laat ‘s avonds een mail dat het niet doorgaat. Er stonden ineens klanten op de stoep. Die gingen blijkbaar voor. Wat mij betreft niet oké.

Beste meneer Leek,
Beste meneer Leek,
Bedankt voor uw feedback. Wat een enorm vervelend situatie. Wij begrijpen dat dit u in een heel lastig pakket heeft gebracht, zeker met het oog op de situatie van uw vrouw.
Wij willen de situatie uiteraard nader voor u bekijken. Kunt u ons contacteren via het contactformulier op onze website en ons hierbij van extra informatie voorzien? Wij willen uiteraard graag weten welke B&B het betreft zodat we kunnen bekijken wat de situatie is geweest.
Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Karl Verhaevert

Veel info en vele mogelijkheden, toch foutje

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na ingeven van gewenst dorp voor verblijf en van de datum, kwam voldoende info voor keuze. Echter, zoals uitbater ook zegt, ontbijt was NIET inbegrepen in de prijs, in uw info wel en blijkbaar zou... Na ingeven van gewenst dorp voor verblijf en van de datum, kwam voldoende info voor keuze. Echter, zoals uitbater ook zegt, ontbijt was NIET inbegrepen in de prijs, in uw info wel en blijkbaar zou de uitbater dat niet kunnen ingeven of veranderen??

Henk

Ellen

Mooie B&B's

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site , heel overzichtelijk en makelijk dingen te vinden

Nina

Alles Gut!

Liebe Nina,
wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit für ein Feedback genommen haben und freuen uns, dass Sie mit dem Service sehr zufrieden waren.
Viele Grüße
Ruth Elsässer