Ons Twentse Erf

Uitstekend

De Verhalen BV

Vreemd

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Op de site stond dat het aangebodene een bepaald bedrag kostte. Toen ik de aanvraag deed, kreeg ik van de verhuurder een aanbod, het was anderhalf keer zoveel als op de site stond aangegeven. Ik... Op de site stond dat het aangebodene een bepaald bedrag kostte. Toen ik de aanvraag deed, kreeg ik van de verhuurder een aanbod, het was anderhalf keer zoveel als op de site stond aangegeven. Ik weet niet aan wie dat ligt. Eerlijk gezegd denk ik dat het aan de verhuurder ligt.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u de moeite genomen heeft ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de prijsinformatie van een B&B onjuist is. Een B&B-eigenaar dient te allen tijde juiste prijsinformatie te geven op zijn presentatiepagina. B&B-eigenaren hebben ook de mogelijkheid om afwijkende prijzen in te voeren voor data, periodes of seizoenen. Wij vinden deze situatie daarom erg kwalijk en willen hierover graag contact opnemen met de B&B-eigenaar. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt en onze excuses voor dit ongemak.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Marian

Helaas

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via bedandbreakfast.nl een reservering aangevraagd maar door hun trage reactie was het leuke plekje al geboekt via een andere site.

Beste Marian,
Beste Marian,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Stan

Jammer, wel een correcte reactie ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

2 maal geprobeerd om te boeken maar ik krijg geen bevestiging van de aanvraag. Deze kwam pas de dag erna. Inmiddels had de host al gereageerd en is de boeking gelukt.

van Stipdonk

B%B van Lieshout

reservering online

Jens Fischer

Sehr übersichtlich

Sehr geehrter Herr Fischer,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie mit dem Service zufrieden waren.
Viele Grüße
Ruth...
Sehr geehrter Herr Fischer,
Viele Grüße
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

Jan Beute

Prima manier om overnachtingen te boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Steeds goeie accomodaties en nette gastvrouw/heer.

M.t t.van den Ing

Fijn geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alles was heel duidelijk aangegeven

TB

Overzichtelijke website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dankzij deze website kan je prima een B&B vinden die aan jouw wensen voldoet

Bol

Makkelijk reserveren

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

veel keuzemogelijkheden en daarna vlug respons van de bed en breakfatsteigenaar heel fijn