Wellenreiter Brahms

Bin begeistert!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ich bekam die Seite von Verwandten empfohlen, die in Wageningen leben. Ich fand mich sehr gut zurecht und konnte eine Übernachtung ohne Probleme finden.

Gerner

Alles zur Zufriedenheit

Sehr geehrte/r Frau/Herr Gerner,
wir danken Ihnen für Ihr positives Feedback und freuen uns, wenn Sie unsere Webseite bedandbreakfast.eu bald wieder besuchen.
Mit freundlichen...

M. Dinkla

Duidelijk.

Overzichtelijk en functioneel.

WL

Wat een heerlijke 5-sterren verblijf hebben we gehad!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de... Afgelopen weekend hebben vriendinnen en ik hier in het mooie herenhuis verbleven en het was uitstekend en super fijn! Alles was lekker schoon en netjes, Conny was een above and beyond hostess, en de locatie was op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, en we hebben zo genoten daarvan (nog steeds als ik er aan denk!). Al met al raad ik deze B&B zeer zeker aan voor wie in Bergen op Zoom wil verblijven!

Hilde

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Twee nachten verbleven in dit appartement. Heerlijk rustig en René is een enthousiaste gastheer.

Yvonne Eitjes

Geen beschikbaarheid terwijl er welbeschikbaarheid was aangegeven

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Is niet up to date. Bij b en b van onze keuze bleek een optie te staan en de site gaf wel beschikbaarheid aan( bed en brood zwolle)
Na de afwijzing is het ook nog beschikbaar op uw site!

Beste Yvonne Eitjes,
Beste Yvonne Eitjes,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wij kijken graag even naar de situatie. Wij zullen dan contact opnemen met de eigenaar, om te zorgen dat de kalender up-to-date is.

Rob

Geen ontvangst

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij aankomst (22.30 uur) hebben we niemand gezien, we moesten zelf de entree van de b&b opzoeken want er was niemand aanwezig.

Bed en douche is prima, echter wel extreem vochtig in de...

Bed en douche is prima, echter wel extreem vochtig in de badkamer.

Ontbijt is erg summier, dat al de dag ervoor in de koelkast klaar staat.

Al met al een prima plek om te overnachten, maar niet bepaald gastvrij. We zijn wel anders gewend.

Beste Rob,
Beste Rob,
Hartelijk dank voor uw feedback. Echter is deze feedback voor de betreffende B&B bestemd. U heeft per e-mail een review verzoek ontvangen voor uw verblijf bij de B&B. Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website.

Nadine Faber

Zoeken naar cadeau

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Jammer dat je de B&B’s niet ergens onder favorieten kunt zetten zodat je ze op een later tijdstip weer makkelijk terug kan vinden, en ook spijtig dat de filters bij het zoeken in een bijv. in een... Jammer dat je de B&B’s niet ergens onder favorieten kunt zetten zodat je ze op een later tijdstip weer makkelijk terug kan vinden, en ook spijtig dat de filters bij het zoeken in een bijv. in een andere provincie niet blijven bestaan en dat de steeds het filter moet openen om een volgende optie aan te vinken.
Verder wel een overzichtelijke site.

Beste Nadine Faber,
Beste Nadine Faber,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wij werken op dit moment nog niet met gastprofielen, het is dus inderdaad nog niet mogelijk om uw favoriete B&B's op te slaan. Wij begrijpen dat dit wenselijk is voor u. Wij zullen uw feedback meenemen in onze overwegingen voor het verbeteren van de website.
Wij willen u hartelijk bedanken voor uw feedback.

Eric Boogaard

Handig en overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb snel een B&B gevonden

J. Geven

Efficiente hulp

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De site is makkelijk en gebruiksvriendelijk opgezet. Binnen enkele minuten hadden we een B&B gevonden, die precies bij ons past.