bennie

Tja..

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Eigenaar die op de site aangeeft beschikbaar te zijn qua kamers is niet beschikbaar.

Beste Bennie,
Beste Bennie,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!
Romy - Bedandbreakfast.nl

Mh

Beschikbaarheid niet actueel

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Meerdere b&b met niet actuele beschikbaarheid en mensen die niet eens de moeite nemen je in een afwijzing met juiste naam aan te schrijven.

Beste Mh,
Beste Mh,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Gerda

Kan niet beter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Geweldige locatie, super gastvrij ontvangen en alles schoon en compleet sfeervol ingericht. Ontbijt overtrof alle ervaringen die we al hadden met B&B, veel fruit, verse warme broodjes en ruime keuze... Geweldige locatie, super gastvrij ontvangen en alles schoon en compleet sfeervol ingericht. Ontbijt overtrof alle ervaringen die we al hadden met B&B, veel fruit, verse warme broodjes en ruime keuze aan zoet en hartig beleg naast melk en verse sap.

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat fijn om te lezen dat u zo genoten heeft bij deze B&B. Wist u dat u ook een review kunt invullen die rechtstreeks naar de B&B gaat? U krijgt hier de dag na thuiskomst een uitnodiging voor. Zo kunnen de B&B eigenaren ook meelezen over uw prettige verblijf!

Erwin Schenzel (EScatO)

Gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een prettige website waar ik snel mijn gewenste B&B heb gevonden.

Beste Erwin,
Dank voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u snel een mooie B&B gevonden heeft. Alvast een prettig verblijf gewenst!

VDijk

Struikel woord

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Moest wel paar keer 't woord Bedandbreakfast lezen..vond dat beetje storend dat woord als 't aan elkaar vast zit.sorry

Ido verbree

Mooie site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben wel fan van jullie site, gemakkelijk en overzichtelijk.
Nu blijven gelukkig ook gebruikte gegevens bewaard dat scheelt invulwerk

JaHe vd Ven

Landelijke Bed & Breakfast

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Erg fijn dat foto's aanwezig, want we kunnen zien of zitkamer en keuken heeft.

Wendy

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een hele fijne b&b in het centrum van Enkhuizen. Alles tot in de puntjes geregeld.

Beste Wendy,
Beste Wendy,
Dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo genoten heeft bji de B&B in Enkhuizen. Wist u dat u ook een review speciaal voor de B&B kunt schrijven? Hiervoor ontvangt u de dag na thuiskomst een uitnodiging per mail. Deze review komt op de presentatiepagina van de B&B te staan.
Tot ziens op Bedandbreakfast.nl!

G.H. Rosier

Helder ‘met een trappetje’

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mooie en heldere site, waarbij je soms wel even ‘door moet klikkken’

A. Duhen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website is overzichtelijk en geeft correcte informatie. Ook het contact maken met de eigenaar van een b&b verloopt soepel.