PEN

Negatief

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Pen,
Beste Pen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad op onze website. Om de klanttevredenheid te kunnen verbeteren zouden we ook graag horen wat u als negatief heeft ervaren. Neem daarvoor gerust contact met ons op via het contactformulier op de website.
Alvast hartelijk dank!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

David

Snel en duidelijk overzicht van beschikbare B&B's met bepaalde kenmerken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Fijne website die je in staat stelt snel een overzicht te krijgen van (aangesloten) B&B's die voor de gewenste data beschikbaar zijn. Het is zeer handig dat er ook gekozen kan worden op B&B's waar... Fijne website die je in staat stelt snel een overzicht te krijgen van (aangesloten) B&B's die voor de gewenste data beschikbaar zijn. Het is zeer handig dat er ook gekozen kan worden op B&B's waar bijv. honden welkom zijn.

Vermeulen

Werkt prima

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Werkt prima rechtstreeks contact met de eigenaar.
Alleen jammer dat je niet aan kunt geven, met hond. Dat maakt het zoeken makkelijker.

Barbara Reiners

Die Seite ist gut gemacht. Man kann sich ein gutes Bild der angebotenen Zimmer/ Wohnungen machen und die Lage dank der Karte sogleich einschätzen.
Ich habe in Maastricht und in Den Haag eine...
Ich habe in Maastricht und in Den Haag eine Anfrage abgeschickt. Leider waren jedoch beide Angebote nicht mehr verfügbar, obwohl ich natürlich den Zeitraum auf der Seite eingegeben hatte. Schön wäre es, wenn man das bei der Auswahl bereits erkennen könnte.

partikulier

gegevens overzichtelijk weergegeven

Jan

B&B zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goed verzorgde website, met direct de reserverings mogelijkheid.

Tineke

Meer overzicht

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima site. Zou fijn zijn als je je boekingen terug zou kunnen zien.
Een archief dus, dat mis ik.

Linssen

Geweldige site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al jaren steds goede B&B's gevonden op deze site. Ik boek alleen nog maar hier. Zitten echt parektjes tussen.

Helma

Goede b en b

Site is overzichtelijk

M

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Binnen paar uur alles geregeld