Bedandbreakfast

Lekker een paar dagen er uit

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prettig zoeken op deze site. Slaag altijd wel.

Joze

Goede vondst

leuke B&B gevonden de site van het Pieterpad

Adnah Hoeve

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prima bestemming en goed ontbijt

Ilona

Reserveringsaanvraag

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Prijs op de site klopte helaas niet omdat de B&B een toeslag rekent voor een verblijf van één nacht.

Agterbosch

Weekend uit

Altijd overzichtelijk

A. van der Ven

Gerichter zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze week veel b&b bezocht. Eigenlijk was alleen Brabant de hoofdzaak,echter bij veelvuldig zoeken kreeg ik van heel Nederland b&b's die ik niet zocht.

En vaak geven b&b's foto's door...

En vaak geven b&b's foto's door van onzinnige dingen, b.v een boom of een tafeltje met wat snuisterijen er op.Ik wil graag de kamers van binnen zien waar ik terecht kom!

Beste A. Van der Ven,
Beste A. Van der Ven,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Normaliter wanneer er wordt gezocht op Noord Brabant, zal er geen accommodaties buiten Noord Brabant in het zoekresultaat moeten verschijnen. We begrijpen dat dit frustrerend is, wanneer u dit wel te zien krijgt.
Wat betreft de foto's van de B&B's, deze worden door de B&B-eigenaren zelf aangeleverd. Uiteraard hebben we daar een aantal richtlijnen voor, waar eigenaren zich aan moeten houden. Natuurlijk begrijpen we dat het voor gasten fijner is, om meer foto's van binnen in de accommodatie te zien, daar stimuleren we eigenaren ook op. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt!

Po

Mwah

Beschikbaarheid is niet vermeld

Beste Po,
Beste Po,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u het gebruik van onze website niet als positief heeft ervaren. ​Binnen ons zoekresultaat maken we onderscheid tussen B&B’s die beschikbaar zijn en B&B’s waarvan wij de beschikbaarheid niet weten, omdat zij de beschikbaarheidskalender niet up to date houden of niet gebruiken.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date, waardoor de beschikbaarheid wel wordt vermeld. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk dank!

Ruud

Onduidelijkheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De info van de B&B is niet heel helder: minimaal 2 nachten moeten boeken.
De data die vrij zouden zijn, kloppen niet.

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u onjuiste informatie tegengekomen bent op de presentatiepagina van de B&B. Wij helpen de B&B graag om de gegevens te updaten. Kunt u ons via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl laten weten bij welke B&B u een reserveringsaanvraag heeft gedaan?
Alvast bedankt!

Van der Veen

Boeken B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Via de website een mail gestuurd naar een B&B in Wognum. Dag later bericht dat er geen kamer vrij is. Daarom toch voor een hotel gekozen..

Beste meneer en/of mevrouw Van der Veen,
Beste meneer en/of mevrouw Van der Veen,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger. Wij kijken daarom graag even naar de situatie, zodat we gepaste actie kunnen ondernemen. Kunt u via het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u dit ervaren heeft?
Alvast hartelijk dank!

Herma Jansen

Overboeking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Volgens jullie was het appartement nog beschikbaar.
Vandaag de eigenaar gesproken blijkt hij al vol te zitten.

Beste Herma Jansen,
Beste Herma Jansen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.