B en B het Drents Friese uitzicht

Niet geheel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Kalender op site B en B geeft beschikbaar aan, ik boek het en krijg mail dat het niet beschikbaar is, vreemd vind ik dat, de site is niet up to date!

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.

Marije

B&B toch niet beschikbaar

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Alhoewel de site dit wel aangaf, was de B&B toch niet beschikbaar

Beste Marije,
Beste Marije,
Alvast hartelijk bedankt.

Mirjam van der Sman

Geen betrouwbare informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit voorjaar en deze zomer heb ik nu te vaak meegemaakt dat adressen die beschikbaar zouden zijn een bepaalde dag toch niet beschikbaar zijn . Teleurstellend en voor mij dus onvoldoende up to... Dit voorjaar en deze zomer heb ik nu te vaak meegemaakt dat adressen die beschikbaar zouden zijn een bepaalde dag toch niet beschikbaar zijn . Teleurstellend en voor mij dus onvoldoende up to date.
Jammer ook want informatie etc is verder prima !

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende B&B terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. In zo'n gevallen horen we graag per mail om welke B&B's het gaat, zodat we samen met hen de kalender kunnen updaten.
Hopelijk heeft u toch een geschikte accommodatie kunnen vinden.

Wilma

Prachtig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een mooi fijn verblijf en een lieve gastvrouw

Naenen

Filters

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wanneer je meerdere filters in wilt stellen, moet je dit soms wel in 2 a 3 keer doen, omdat de zoekfunctie te snel begint

n.v.t.

Gemakkelijk te vinden.

Nigel

Perfect

Sehr geehrter Nigel,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns auf der Webseite begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth...
Sehr geehrter Nigel,
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

Sarah Kaiser

Einfache Bedienung und schnelles Feedback.

Liebe Frau Kaiser,
wir freuen uns, dass Sie die Nutzung unserer Webseite als einfach erleben und Ihnen unser Kundenservice zusagt.
Bis bald wieder auf unserer Webseite.
Viele...
Liebe Frau Kaiser,
Bis bald wieder auf unserer Webseite.
Viele Grüße

Makkelijk zoeken naar een leuke B&B in heel Nederland

Bert de Wit

Handig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Goede site om een keuze te maken