Mart

Top

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gemakkelijke en bruikbare site.
Als aanbeveling zou ik ook graag op streken,gebieden willen zoeken bv "De Achterhoek"

Van den Beuken

Overzichtelijk

Makkelijk, goed en duidelijk

Fam. Brand

Thuis voelen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Wat voelden we ons hier thuis. Een zeer gastvrij ontvangst, hele mooie kamer, een gezellige gezamenlijke ruimte voor het ontbijt. Het ontbijt was echt heerlijk met goeie en verse producten. De... Wat voelden we ons hier thuis. Een zeer gastvrij ontvangst, hele mooie kamer, een gezellige gezamenlijke ruimte voor het ontbijt. Het ontbijt was echt heerlijk met goeie en verse producten. De omgeving is mooi en rustig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sluiter

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn ervaring met bedandbreakfast.nl is goed, de website is makkelijk toegankelijk

Nijboer

Handig en overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Dit is voor mij DE site die ik gebruik wanneer ik een B&B zoek.
Ik heb dan ook al heel veel boekingen gedaan via B&B.

Coriene

Gebruiksvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Snel en makkelijk te bezoeken site, reservering is vrijblijvend, wordt pas definitief na contact met B&B

Andrea Schürmann

Schnell und zuverlässig

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Sehr geehrte Frau Schürmann,
Sehr geehrte Frau Schürmann,
vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Webseite zusagt und Sie bedandbreakfast.eu hinsichtlich der Nutzung als schnell und zuverlässig erleben.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team bedandbreakfast.eu

John

Mooie site

duidelijke en mooie site

Hermine Jonker

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is een duidelijke website waarbij veel informatie in één oogopslag zichtbaar is.

K.Ottink

Gebruiksvriendelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Gebruiksvriendelijke site met veel accommodaties.