van Gorp

Fijne site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik zou graag een overzicht zien op kaart van alle b&b's die vrij zijn in een gebied/provincie/stad/land met een filter prijs. Je kunt dan in een keer zien welke B&B's beschikbaar zijn in het gebied... Ik zou graag een overzicht zien op kaart van alle b&b's die vrij zijn in een gebied/provincie/stad/land met een filter prijs. Je kunt dan in een keer zien welke B&B's beschikbaar zijn in het gebied waar je bent die voldoen aan jou criteria.

Jori65

Goed overzicht

Duidelijke beschrijving

Elly Noteboom

Gezellig, compleet en uitgebreid ontbijt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

We werden gastvrij ontvangen. De accomodatie is gezellig en compleet ingericht en het ontbijt was super.

J de wit

Goede website

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

goede B&B aanbod duidelijk en netjes

Verhoeve

Prima verblijf

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Een gastvrij welkom bij aankomst
Zeer vriendelijke mensen, en heerlijk vers ontbijt, en mogelijkheid om ook lunch mee te nemen. De prijs kwaliteitverhouding in prima in balans.

Michael

Wunderschöne Unterkunft auf dem Land

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Sehr gepflegt, toll ausgestattet, liebenswürdige Gastgeber

Roeland

Slecht

Slecht

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Roeland,
Beste Roeland,
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad op onze website. Wij horen graag via het contactformulier op onze website waar u tegenaan liep.
Alvast bedankt!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Nancy

Eenvouding

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Duidelijk en aanvragen is eenvoudig

jose

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

makkelijk om een b&b te vinden en te boeken

ad jonker

Tussenstop

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

prima, alleen was het lstig om na de reservering geactiveerd te hebben nog even terug te gaan om de datum eventueel te wijzigen