Barbara

Praktisch en duidelijk

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Al enkele keren gebruik van gemaakt. Info klopt. Eigenaren reageren meestal snel waarna je daarna met hen veder zaken doet.

D. Alink

Duidelijke, overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Als wij wen B&B willen boeken , doen wij dat altijd op deze site. Duidelijk , snel en overzichtelijk.

Beste D. Alink,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat we u al meerdere keren hebben kunnen helpen aan een leuke B&B.
We zien u graag weer terug op onze...
Beste D. Alink,
We zien u graag weer terug op onze website.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Sascha Ott

Das Buchungsverfahren ist leider unzumutbar, da man nicht die Verfügbarkeit von Unterkünften bereits fest recherchieren kann, sondern zunächst eine Anfrage stellt, die erst Stunden später positiv... Das Buchungsverfahren ist leider unzumutbar, da man nicht die Verfügbarkeit von Unterkünften bereits fest recherchieren kann, sondern zunächst eine Anfrage stellt, die erst Stunden später positiv oder negativ beantwortet wird, woraufhin man eine nächste Anfrage stellt usw. Daher buche ich jetzt über booking.com, wo ich sofort fest buchen kann und auch zahlreiche B&Bs finde.

Sehr geehrter Herr Ott,
Sehr geehrter Herr Ott,
vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihnen die Buchungsanfrage nicht zusagt und können nachvollziehen, dass Sie zu einem Buchungstool mit Direktbuchung gewechselt haben.
Werfen Sie doch mal einen Blick auf unsere Webseite bedandbreakfast.eu, auf der die meisten B&B Anbieter mit Direktbuchung arbeiten.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.
Mit freundlichen Grüßen,
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Het huis den Dool

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zit goed in elkaar en bij problemen worden we snel geholpen

Jacqueline

Gevonden en geboekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Toegankelijke website, makkelijk reservering aan te vragen

Régine Fagnart

Opinie

Site 5 keren al gebruikt

Petra

Uitgebreide filter opties voor efficiënt zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Heel goede ervaring met de website, al heeft hij ook zijn minder sterke punten. Bij gebruik op een mobiel opent hij bij het bekijken van een B&B een nieuw tabblad, waardoor je niet met de < toets... Heel goede ervaring met de website, al heeft hij ook zijn minder sterke punten. Bij gebruik op een mobiel opent hij bij het bekijken van een B&B een nieuw tabblad, waardoor je niet met de < toets terug naar de zoekresultaten kunt en dat is toch niet zo handig.

Gordana

Online systeem niet gesynchroniseerd met agenda B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Helaas twee keer bij beschikbaarheid online toch een volboeking per mail ontvangen.

Beste Gordana,
Beste Gordana,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Tolboom

Site niet up to date

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Hadden een leuke B&B gezien maar die bleek niet meer beschikbaar (kan gebeuren) De volgende dag stond ie nog steeds op beschikbaar, dus dat klopt niet.

Beste meneer en/of mevrouw Tolboom,
Beste meneer en/of mevrouw Tolboom,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Lagaysse Dirk

Duidelijke beschrijving

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Zelfde dag nog antwoord gekregen van de eigenaars